Skip to main content

Ik wil met een medewerker chatten ivm niet toepassen van de korting. Wisselende bedragen op facturen. Elke factuur is weer anders

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @kitty2212 ,

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is ook mogelijk via 0800-0402.

 


Graag wil ik de nieuwe TV ontvangen bestellen. Hoe kan ik dat doen?

 


Hoe bedoel je dat @MarkvanEngelen ? Bij het afsluiten van een iTV abonnement krijg je automatisch een bijbehorende ontvanger. Je kan geen ontvanger “bestellen”.
Alleen als je nog een oude Motorola hebt, kan je die met de servicetool apparatuurwissel omruilen.


Momenteel heb ik een Arris VIP2952. Deze TV-ontvanger is te groot om achter de 32inch TV van de keuken te hangen. De muurbeugel komt dan in de knel te zitten. Ik zag dat KPN tegenwoordig VIP5202 heeft. Dit zou beter passen. Deze huidige TV-ontvanger wil ik graag omruilen of bestellen. Ik heb het dus niet automatisch ontvangen.  Verder heb ik nog  twee van de witte ZTE ZXV8001. Ook daarvan heb ik geen automatisch een nieuwe ontvangen. Hoe kan ik dit eenvoudig regelen, dat ik dus 3 nieuwe TV-ontvangers krijg?


 Hoe kan ik dit eenvoudig regelen, dat ik dus 3 nieuwe TV-ontvangers krijg?


In het kort: niet.

KPN vervangt als regel alleen apparatuur bij een defect of een verouderd model (zoals de Motorola), of bij het uitbreiden van het abonnement naar 4K bijvoorbeeld,


Wat een zooitje dat je niet per mail kan communiceren met kpn

Heb al ong. 14 jaar alles van kpn. Nu word er aan alle kanten als je lid word tv’’s soundbars tablets weg gegeven.

Ik betaal ong. € 100.= per maand maar wat denken ze er van om eens een aardigheidje voor de vaste klant te doen.

Alle extra’s die ik nu heb krijgen ook de nieuwe klanten.