Skip to main content

Goedemiddag,

Vanmiddag stond er een vertegenwoordiger van Circet aan de deur met de mededeliing dat KPN gratis de aansluiting aanlegt voor glasvezel tot in de woonkamer.  Ik ben niet de bewoner van het pand en sta hier ook niet ingeschreven.

Tot mijn verbazing heb ik een half later een shouw verslag gekregen met een fictive handtekening (zeker niet de mijne) en dat ik akkoord ga met aanleg.

Dat heb ik dus niet goedgekeurd en ik kan dat ook niet.

Is dit de normale manier van handelen van jullie toe-leveranciers?

Als jij niet de bewoner bent, waarom doe je dan de deur open? Voor Circet is degene die de deur open doet de bewoner. Ze worden betaald per adres, dus ze hebben geen tijd en zin in moeilijk gedoe. Voor hun is het een kwestie van zoveel mogelijk adressen doen op een dag.

Als jij niet de bewoner bent, waarom doe je dan de deur open? Voor Circet is degene die de deur open doet de bewoner. Ze worden betaald per adres, dus ze hebben geen tijd en zin in moeilijk gedoe. Voor hun is het een kwestie van zoveel mogelijk adressen doen op een dag.

Dan nog is het absoluut niet netjes natuurlijk om een fictieve handtekening te plaatsen. 

Hier schrik dus enorm van.

Misschien kan er duidelijk komen in dit verhaal

Dat is inderdaad vreemd ​@Frank Hensen. Ik weet niet of ik kan achterhalen wat er precies gebeurd is maar ik wil een poging wagen. Begrijp ik het dan wel goed dat je Circet wel je e-mailadres hebt gegeven aangezien jij het rapport hebt ontvangen? Of heb je die per post ontvangen? 

Zou je het betreffende adres ook in jouw profiel willen zetten, dan kijk ik even mee.

Ik heb wat onbeleefde off-topic berichten verwijderd. Laten we vriendelijk en on-topic blijven, dank je!

Zullen we doen, teken dat er hier goed gemodereerd wordt.😋

Reageer