Skip to main content

Hallo,

Net zoals zoveel mensen tegenwoordig werk ik veel thuis. Ik maak dan gebruik van Cisco AnyConnect om een verbinding met mijn eigen bedrijfsnetwerk of het netwerk van de klant te verbinden.

Zodra ik Cisco AnyConnect verbinding heb, wordt de verbinding met Office365 of andere connecties verbroken. 

 

Zodra ik AnyConnect verbreek, heb ik weer volledige toegang. <Op dit moment is de AnyConnect of VPN verbinding verdacht>, echter als ik dit zelfde doe vanuit een andere lokatie (werk of publiek WiFI netwerk) dan heb ik geen probleem, maar thuis achter mijn Experia box wel.

 

Dus het probleem lijkt zich daarin te zitten.

 

HELP!

Hoi @SebasdeJong . Welkom op het forum.

Hier heb ik geen pasklaar antwoord op. Het enige wat ik je kan meegeven is dat KPN op geen enkele manier VPN verbindingen blokkeert of aanpast. 

Heb je ook bij jullie systeembeheerder nagevraagd wat dit kan zijn?


Hallo,

Net zoals zoveel mensen tegenwoordig werk ik veel thuis. Ik maak dan gebruik van Cisco AnyConnect om een verbinding met mijn eigen bedrijfsnetwerk of het netwerk van de klant te verbinden.

Zodra ik Cisco AnyConnect verbinding heb, wordt de verbinding met Office365 of andere connecties verbroken. 

U kunt dan dus niets meer? Dit forum bezoeken lukt ook niet meer?


Sorry voor de late response.

Issue “lijkt” opgelost te zijn door op de Router IPv6 switch uit te zetten. In ieder geval na deze aanpassing geen probleem meer gehad.