Skip to main content

Goedeavond, 

Ik heb sinds gisteren een cleverdog aangeschaft. 

Helaas krijg ik deze niet geïnstalleerd. 

Na veel lezen op forum krijg ik ook niet het elan naar wpa2 only. 

Ik heb zelf een expiria box v10

Wie kan me helpen? 

Hoi @jjelmerr . Welkom op het forum. 

Jammer dat het nog niet wil lukken met de camera. Ik neem aan dat je de handleiding gevolgd hebt? Kun je aangeven bij welke stap het misgaat?

 


Bedankt voor je reactie, 

Hij koppelt hem niet met de modem. 

Ik denk dat het ligt aan de wpa ik kan hem namelijk niet op wpa 2 only zetten! 


Is het een moderne camera? Heb je meer technische specificaties? Welk type is het precies?  


Het zou gaan om een cleverdog camera. 

Wat voor specificatie heb je nodig?

Ik zie op het forum dat er heel veel mensen problemen hebben en dat het dus schijnbaar aan die wpa ligt 


Ik ben ook nog eens op het forum gaan kijken en je hebt gelijk. Er zitten zelfs topics bij die ik zelf destijds heb opgepakt. In veel van die topics is niet echt een oplossing.

Je kunt in de v10 naar wpa2 only zetten. Hiervoor moet je inloggen op 192.168.2.254 → tablad wifi → en vervolgens beveiligstype naar wpa2 te zetten.

Sommige gebruikers zeggen dat het daarna werkt. Andere niet. Ik hoop uiteraard bij jou ook.


Ik heb gekeken en de optie WPA2 only staat er helaas niet tussen, wel WPA2 maar hier stond hij de hele tijd al op… Ik geloof dus dat dit helaas niet de oplossing is.

 

Net nog even gekeken en hij geeft aan dat de Cleverdog geen internettoegang heeft.


Ai, jammer. Er staan op die pagina nog andere settings waar je mee zou kunnen experimenteren. 

Onze router voldoet aan de moderne beveiligingseisen en ik vrees dat het issue echt bij cleverdog ligt. Hebben zij wellicht ook een forum? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!