Skip to main content
Beantwoord

Communicatie aanleg Glasvezel

  • June 22, 2020
  • 15 reacties
  • 236 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

We krijgen in Diemen glasvezel. Ik heb mijn unieke toestemmingsnummer geactiveerd, mij aangemeld voor de nieuwsbrief ( meerdere keren) en mij gemeld bij de mobile infopost onderaan de flat.

Die meldde mij dat ik binnen twee weken zou worden gebeld.

Tot op heden… geen nieuwsbrief ( nee, niet in de spamfolder) en geen nieuwsbrief.

Ik wil snel van Ziggo af en merk dat door afwezigheid van mijn benedenburen de zaak stagneert.

Geen kpn medewerker meer in de flat te vinden….

Hoe kom ik aan info én belangrijker hoe kom ik aan mijn glasvezel!

Jan

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Beste @Zofman 

Zou je eens kunnen kijken op KPN Netwerk.nl, dar kun je je postcode en huisnr. intypen. Daarna krijg je dan te zien wat er bij jou gaat gebeuren. En bij hun kun je ook de nieuwsbrief aanklikken. Maar welke glasaanbieder legt het bij jullie?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Zofman 

Zou je eens kunnen kijken op KPN Netwerk.nl, dar kun je je postcode en huisnr. intypen. Daarna krijg je dan te zien wat er bij jou gaat gebeuren. En bij hun kun je ook de nieuwsbrief aanklikken. Maar welke glasaanbieder legt het bij jullie?


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 22, 2020

Hoi Dennis bedankt voor je reactie maar…..

Allemaal al meteen gedaan toen ik de toestemmingsbrief kreeg.

Die heb ik nu niet meer en er wordt gevraagd die code weer in te voeren?!?!

Nieuwsbrief al 4 keer aangeklikt, zomder succes


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Dat is vreemd, maar je had je dus al aangemeld voor die nieuwsbrief, dan gaat dat in ieder geval niet werken. Maar je krijgt pas een brief (mail) als ze echt gaan beginnen: (maar jij had je al ingeschreven)

Maar bellen kan natuurlijk ook: (wel een langere wachttijd)

Dat is nog het enigste om zo een update te krijgen.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 22, 2020

Bij benedenburen ( huurwoningen ) zijn ze reeds geweest om de kabel te trekken. Ik woon op 8e etage, ze zijn gestopt op 3e etage. Ik neem aan dat ze evengoed langskomen zodra benedenburen thuis geven...

Moet ik opnieuw toestemmingscode opvragen en doorgeven nu het lijkt dat ze die niet hebben ontvangen?


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Moet ik opnieuw toestemmingscode opvragen en doorgeven nu het lijkt dat ze die niet hebben ontvangen?

Dat weet ik niet precies, ik heb geen glasvezel. Je kunt het beste even contact met ze opnemen, ik heb jou de telefoonnummer gegeven. 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 22, 2020

Dank voor je moeite!

Jan


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Dank voor je moeite!

Jan

Graag gedaan @Zofman, ik hoop dat KPN Netwerk jou wel van goede informatie kunnen voorzien. Laat het maar even weten of ze bij jou komen om het naar boven te trekken naar de 8ste verdieping, ben hier wel benieuwd naar.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 28, 2020

Nog niet kunnen bellen, maar wel verleden week een mail gestuurd naar kpn netwerk.

Zou na twee dagen antwoord krijgen, nu een week verder wederom geen antwoord..

Zo blijf ik gewoon bij Ziggo… die zijn net zo laks, maar die reageren nog gewoon!

Kan het nou nooit eens in een keer goed gaan?

Jan


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Zofman,

Wat vervelend dat ze nog niks terug hebben gestuurd, ik zou je toch willen adviseren om te bellen, anders heb ik nou een andere medium die je kunt gebruiken:

Chatten, scroll naar beneden, en daar kun je dan op chat drukken. Die zijn op werkdagen van 9:00 t/m 18:00 uur bereikbaar, en daar zul je eventueel een snelle reactie kunnen krijgen. Hopelijk lukt dit wel morgen of van de week.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 29, 2020

Dank voor je link, heb gechat met Sammar…

bracht weinig nieuws, heb wel weer mijn toestemmingscode en een onderzoek waarom ik geen mail krijg.

Info over het kabelwerk konden ze mij niet geven.

Groeten uit Diemen,Jan


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Dank voor je link, heb gechat met Sammar…

bracht weinig nieuws, heb wel weer mijn toestemmingscode en een onderzoek waarom ik geen mail krijg.

Info over het kabelwerk konden ze mij niet geven.

Groeten uit Diemen,Jan

Schiet wel lekker op zo! Maar niet heus! 😣


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 29, 2020

Ik begin zo langzamerhand wel gewend te raken om genegeerd te worden.

Bij ziggo ben ik sinds juni 2018 bezig om mijn coax gerepareerd te krijgen.

Moest al 4 keer een nieuw ticket laten aanmaken omdat ze me waren vergeten...


Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • June 30, 2020

Ik begin zo langzamerhand wel gewend te raken om genegeerd te worden.

Bij ziggo ben ik sinds juni 2018 bezig om mijn coax gerepareerd te krijgen.

Moest al 4 keer een nieuw ticket laten aanmaken omdat ze me waren vergeten...

 

Je kan juist beter wel bellen met 088 006 37 44 in plaats van mailen. 

Als het goed is krijg je een telefoonmenu waarbij je kan vragen naar de planning. Door het intypen van je postcode wordt je adres herkend als een project van Van Gelder Telecom en wordt je direct naar hun planningsdesk doorverbonden. Bij mailen werkt dat helaas (nog niet) en moeten de mensen van de klantenservice van KPN Netwerk NL dus jouw vraag doorzetten naar de aannemer. Hoe meer schijven hoe meer kans op miscommunicatie.

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 8, 2020

Nou, gebeld, gechat, gemaild……

niemand weet iets en iedereen wijst naar elkaar.

Van Gelder weet niet wanneer ik aan de beurt ben, KPN netwerk ook niet, kpn klantenservice is al een maand bezig om te checken waarom ik geen nieuwsbrief krijg, mijn oorspronkelijke toestemming voor glasvezel is gevonden ( was al bijna een jaar in hun bezit )

Ondertussen wordt er in mijn flat geen kabels meer getrokken, zijn de meeste bewoners die wilden, aangesloten…. En ik hoor niets, geen nieuwsbrief( trouwens ook nogmaals met ander emailadres aangemeld) niets…….

Wie coördineert nou zo een project?

Was er niet een Holywood film over iemand die voor instanties niet meer bleek te bestaan?

Jan


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 15, 2020

Hallo... is daar iemand..... echo..................