Skip to main content

Ik vind KPN slecht in de communicatie. Aanbiedingen in decembermaand. Hoe weet ik dat. Lees het dan op totaaltv. Moet je aanmelden en dan krijg je de aanbieding pas. Dit weekend staat Foxsport aan. Zie je pas bij het zappen.

Update wel en dan weer niet... staat nergens.

Schijnt dat internet nu beter beveiligd is.

Kan dat niet veel beter? KPN weet wel de facturen te mailen, dus ik zit wel in het systeem. Of heb ik wat gemist.?

Misschien veel commentaar in de community, maar wat zegt KPN?

 

Hallo @HP51, goed dat je het vraagt. In onze maandelijkse nieuwsbrief informeren we je graag over de laatste ontwikkelingen, tips en nieuws van KPN. Echt iets voor jou! :blush:

In de nieuwsbrief van december hebben we de KPN Kado Kalender aangekondigd. Heb je ook een mobiel abonnement van ons, dan heb je tevens een sms ontvangen met 5 GB Kado én een link naar de Kado Kalender. Gratis kijken een weekend lang van Fox Sports is daar onderdeel van ;) 

Op het KPN Forum delen we ook zoveel mogelijk nieuwe informatie. Zoals hier: Malwarefilter van KPN in het topic van Paul. Dit onderwerp zal hoogstwaarschijnlijk ook in de nieuwsbrief van januari verschijnen, zodat we zoveel mogelijk klanten bereiken. Het is mooi dat andere media, zoals TotaalTV, ook dit soort nieuws oppakt, zo breidt het nieuwsnetwerk uit. 

Heb je de nieuwsbrief gemist? Dan is het mogelijk dat je ons (nog) geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN