Skip to main content

Na 15 dagen geen internet/tv te hebben ontvangen heb ik recht, volgends de KPN tool, op €3,-!!! 
Zoals op de site beschreven staat dat je per dag recht hebt op 1/30e deel klopt deze berekening van jullie dus niet.

Ik zou graag een volledige compensatie willen ontvangen voor deze 15 dagen, op mijn reeds ontvangen factuur met het (schofterige!) volledige maandbedrag.

 

Net nieuw hier en meteen flinke krachtterm gebruiken. Zo gaan we hier niet met elkaar om.


Beste Joep,

 

ik verwacht een reactie van KPN, niet van u. Ik zit niet voor mijn lol op het KPN forum en vind mijn ‘krachtterm’ ook niet heftig. U kent de situatie ook niet en KPN wel.

Ik zou het appreciëren dat u zich u met uw eigen onderwerp bezighoudt en laat de ruimte vrij voor reactie van iemand van KPN.

 


ik verwacht een reactie van KPN, niet van u.

Maar dan moet je niet op een forum zijn, want dat is juist waar een forum voor bedoeld is.

 

Als jij 15 dagen geen Internet en TV hebt kunnen ontvangen door een storing bij KPN dan heb je recht op 15/30ste van de abonnementskosten voor een maand.

Ik neem aan dat er binnenkort wel een moderator van KPN zal reageren om je hier verder bij te helpen.


Dit een openbaar forum waar leden en medewerkers op elkaar kunnen reageren. Als je dat niet wil zit je dus verkeerd en kan je beter via de klantenservice je klacht indienen. Een klachtenformulier vind je hier https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Wat een trieste bedoeling zeg, ik snap dat dit openbaar is maar als je er niets mee van doen hebt dan reageer je toch niet?.… Vraag me echt af of mensen wel een leven hebben. Je gaat toch niet voor de ‘lol’ andermans berichten lezen en reageren?…. Misschien anders solliciteren bij KPN, zoeken vast nog mensen.

Voor degene die het (schijnbaar) graag willen weten:

Ik heb een persoonlijk bericht gestuurd naar KPN zodat niet iedereen zich geroepen voelt om op mijn vraag aan KPN te reageren.

 

Hopelijk kan KPN hier zelf ook nog even op reageren.

 


Ik heb een persoonlijk bericht gestuurd naar KPN zodat niet iedereen zich geroepen voelt om op mijn vraag aan KPN te reageren.

Persoonlijk bericht? Hier op het forum naar een KPN medewerker? Je hoeft niet te mailen naar KPN, want daar reageren ze niet op. 


Laten we het hierbij laten . Een medewerker reageert doorgaans binnen 48uur.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. 


Hoi Thijs, welkom op het forum. 

Een forum is inderdaad een community waar iedereen kan en mag reageren. Wij zijn dan ook erg blij met de reacties van gebruikers hier. 

Goed, over je vergoeding. Zou je willen toelichten wat er precies aan de hand was die 15 dagen? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik graag met je mee. :) 


Beste Alex,

 

Ik ben niet op dit forum gekomen om de mening van andere personen te horen. Maar goed, daar is inderdaad een forum voor. Na beantwoording van mijn vraag door KPN zal ik dit forum ook weer verlaten.

 

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel aangevuld. Zoals je nu zou kunnen zien in je systeem zie je dat er al meerdere meldingen vanuit mij en/of mijn vrouw zijn geweest. Er is een glasvezel aanpassing in de straat geweest, waarvan alle buren en wij echter niet van op de hoogte waren. Tijdens deze aanpassing hebben monteurs van KPN glasvezel alle verbindingen kapot gemaakt met als gevolg dat er veel huishoudens, waaronder wij, geen internet en tv meer hadden. Dit alles heeft plaatsgevonden van vrijdag 28 november t/m vrijdag 13 december van dit jaar. Nu geeft jullie KPN tool aan dat ik recht heb op €3,- compensatie. Dit lijkt mij niet te kloppen. 
 

Ik heb contact gehad via de chat van KPN met een van je collega’s, zij stuurde een digitaal formulier alleen was deze echter alleen voor zakelijke klanten. Ik ben een particuliere klant dus kon dit formulier niet invullen aangezien er een KVK nummer ingevuld moest worden.

 

Ik hoop dat jij mij verder kunt helpen.


Die € 3.- is inderdaad niet juist. Komt doordat de officiële storing vrij snel was opgelost, daarna was er nog een sprake van een kruising waardoor de signalen in de war raakten. Kun jij niets aan doen uiteraard. Op basis van jouw maandbedrag heb ik daar de helft van gepakt en afgerond naar € 35.-. Dit bedrag heb ik dan ook ingevoerd en zal op je volgende factuur in mindering gebracht. Sorry voor de onduidelijkheid. Kun je je hierin vinden? 


Dank je wel voor de duidelijkheid. Ik zie de aangepaste factuur graag tegemoet.

 

 


Zo zie je maar dat een probleem hier snel opgelost wordt. En als je ooit nog tegen een probleem aanloopt kom je dan meteen hierheen @ThijsvandenHeuvel 😉


Fijn. Nog een kleine toevoeging, ik kan de huidige factuur niet terugdraaien. Daarom wordt dit op de volgende verrekend. :)