Skip to main content

Zoals de titel al zegt.

Sinds april van dit jaar ontzettende problemen thuis met het internet. Wij hebben enkel een Isra aansluiting waarvan 1 kabel kapot is in de KPN centrale. Hier is in april een monteur voor geweest. KPN wou deze kabel niet meer maken omdat glasvezel elk moment zou komen in de straat. Hier heb ik tot op zekere hoogte begrip voor. De KPN medewerker die ik destijds sprak zei toen dat ik als de aanleg daadwerkelijk in de meterkast zou komen ik wederom contact kon opnemen met KPN en ze het dan ruimschoots goed zouden maken voor de waardeloze verbinding ruim een half jaar.

ik heb al die maanden dus gewoon de volle prijs betaalt voor waardeloos internet van 15mbit. Ik kan bijvoorbeeld niks streamen geen netflix kijken etc.

nu is het moment eindelijk daar en heb ik afgelopen week contact opgenomen met kpn voor mijn beloofde ‘goedmaker’.

en nu komt het, hou je vast! 6 maanden €7,50 korting geboden. Echt lachwekkend. De korting die iedereen ook gewoon krijgt bij verlengen.

Medewerker ‘mohammed’ deed 0.0 moeite om ook maar iets door te vragen of wat het probleem was en geen effort om je klant te behouden. Hangt zo op zonder enige energie er in te steken.

waarom is dit toch zo een onmenselijk log bedrijf geworden? Eerst braaf beloven het goed te maken en mij gewoon vol laten betalen voor internet wat geeneens werkt. En puntje bij het paaltje mij gewoon niks bieden.

is er nou echt geen medewerker die hier gewoon ff normaal in kan duiken en met een normaal aanbod kan komen?

ik voel me op zn hollands gezegd gewoon gruwelijk genaaid door KPN.

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer