Skip to main content
Ik zou graag een compliment geven aan de efficiente, vriendelijke monteur die ons vandaag geholpen heeft bij de verbetering van onze WIFI. Ordernummer TK0000025412360

Waarom moet dit via een forum?



M. Janssen
Hi MLM53, welkom op het forum. Dit moet zeker niet via het forum. Sterker nog, niets moet. 😉 Wel fijn dat je zo tevreden bent over de monteur. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan zorg ik ervoor dat de beste man een warme douche van ons krijgt.
Heb ik gedaan. Zou, sowieso, duidelijk moeten zijn want had ticketnummer aangegeven.
Bedankt, dat is een ticket die alleen de monteurs kunnen indien. Vandaar mijn verzoek. Ik heb het doorgegeven. 🙂
Ik heb vandaag het allerbeste contact met KPN gehad EVER. Hoewel ik kennelijk bij de verkeerde afdeling terecht kwam heeft hij mij


  • niet doorgestuurd naar de volgende wachtrij
  • niet van het kastje naar de muur gestuurd
Maar adequaat en zeer deskundig geholpen. Ik zou graag zijn naam bekend maken bij zijn leidinggevende, omdat ik hoop dat hij of zij zich realiseert welke kwaliteit ze met hem in huis hebben. Hoe doe ik dat?
Ik heb vandaag het allerbeste contact met KPN gehad EVER. Hoewel ik kennelijk bij de verkeerde afdeling terecht kwam heeft hij mij

  • niet doorgestuurd naar de volgende wachtrij
  • niet van het kastje naar de muur gestuurd
Maar adequaat en zeer deskundig geholpen. Ik zou graag zijn naam bekend maken bij zijn leidinggevende, omdat ik hoop dat hij of zij zich realiseert welke kwaliteit ze met hem in huis hebben. Hoe doe ik dat?




Wederom fijn om zoiets te lezen Green Spirit. Je kunt mij een privébericht sturen met zijn naam, dan zoek ik hem en zijn leidinggevende en zal dit doorzetten met een screenshot van jouw bericht. 😃