Skip to main content

Ik wil graag een compliment delen voor de monteur die we vandaag aan de lijn hadden om te helpen met onze Wifi problemen. Lang verhaal kort: voor het eerst in lange tijd voelden en zijn we echt geholpen vandaag, ondanks de beperkingen van het online zijn. Onze monteur was pas tevreden toen het probleem echt helemaal voor ons was opgelost. Een mooi visitekaartje voor KPN! Ik wil dit graag aan zijn manager laten weten, of uberhaupt ergens in het systeem kenbaar maken maar dat lijkt nergens te kunnen- hoe kan ik dat doen?

Heyhoi, 

Vast dat de moderatoren op dit forum achter de naam van de monteur kunnen komen om het door te geven. Ik weet niet of je dat al had gedaan alleen als je je klantgegevens invult bij jouw profiel kunnen de moderatoren precies zien wie je bent en als het goed is ook met wie je contact hebt gehad.


Dankjewel, gedaan! Valt niet mee om een compliment te geven maar ik ben nu vastbesloten ;-)


Hallo @Sassassaskia Wat een leuk bericht om te lezen en heel goed om te horen dat mijn collega je zou goed heeft geholpen. Ik ga er voor zorgen dat je complimenten bij hem en zijn manager terecht komen, zo te horen heeft ‘ie ze dik verdiend. :D 


Reageer