Skip to main content

Gisteren storing glasvezel KPN, knipperend Connection lampje op mijn Genexis ONT na 1 dag ingebruikname.

Gisteravond gebeld met helpdesk en ticket aangemaakt, kabel is doorgemeten en goed bevonden en daardoor afspraak gemaakt met monteur vandaag.

Deze was perfect op tijd en heeft de Genexis vervangen door de Nokia en probleem binnen een halve dag opgelost. Chapeau KPN👍👍👍

Hoi @Corione, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Altijd leuk om dit soort ervaringen terug te lezen en heel erg bedankt ook dat je dit hier op de Community met ons hebt gedeeld, top! Storingen zijn natuurlijk nooit leuk en komen altijd ongelegen en dat maakt het des te mooier dat we jouw storing zo snel hebben weten te verhelpen. Fijn dat door  het vervangen van de Genexis voor de Nokia het probleem weg is en jij weer gebruik kunt maken van je verbinding zoals je dat mag verwachten!

Inderdaad, superleuk om te lezen @Corione

Dank, een forum is er om ervaringen te delen en dit kunnen natuurlijke minder goede maar dus ook goede ervaringen zijn en dan mag je ze ook delen. Fijn dat mensen dat ook kunnen waarderen en ik wens iedereen (als het aan mij lag maar dat ligt het helaas niet…) louter goede ervaringen toe.

Dank, een forum is er om ervaringen te delen en dit kunnen natuurlijke minder goede maar dus ook goede ervaringen zijn en dan mag je ze ook delen. Fijn dat mensen dat ook kunnen waarderen en ik wens iedereen (als het aan mij lag maar dat ligt het helaas niet…) louter goede ervaringen toe.

Je positieve insteek heeft mij in ieder geval een grote glimlach bezorgd @Corione, waarvoor dank :) 

Inderdaad is het ook wel eens goed om een positieve ervaring te melden. Natuurlijk gaan er soms dingen niet goed en die worden graag gepost. Dat er ook veel goed gaat lees je nauwelijks. Energy boost voor de ontvanger!

Reageer