Skip to main content
Beantwoord

Compliment voor de KPN-monteur

• August 17, 2026
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

k wil graag een compliment geven aan de monteur die bij mij thuis is geweest om mijn internetverbinding in orde te maken. Hij heeft eerst goed gekeken naar de situatie en naar wat er mogelijk was. Uiteindelijk heeft hij de tijd genomen om een behoorlijk lange kabel aan te leggen en alles netjes aan te sluiten. Wat ik vooral enorm heb gewaardeerd, is dat hij daadwerkelijk bereid was om naar een oplossing te zoeken en het werk uit te voeren. Hij was de enige die het echt wilde aanpakken, en dat betekende voor mij veel. Het werk is ontzettend netjes uitgevoerd. De kabel is zo mooi weggewerkt dat je hem eigenlijk nauwelijks ziet, en mijn verbinding werkt nu perfect. Daarnaast was hij erg vriendelijk, geduldig en professioneel. Hij nam de tijd die nodig was en ik kreeg absoluut niet het gevoel dat hij het werk zo snel mogelijk wilde afraffelen. Ik weet helaas zijn naam niet, maar KPN zou hem hopelijk aan de hand van mijn afspraak en adresgegevens kunnen terugvinden. Ik zou het heel erg waarderen als dit compliment aan de monteur én aan zijn leidinggevende kan worden doorgegeven. Goed werk mag wat mij betreft ook gezien worden. 🙂 Heel erg bedankt aan de monteur, en bedankt KPN voor de goede service!

Beste antwoord door Joep1965

Dat zal de monteur zeker waarderen. Als u uw profiel helemaal invult met adres en datum waarop de monteur is geweest dan zal een moderater er voor zorgen dat de monteur het compliment ook te horen krijgt.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 17, 2026

Dat zal de monteur zeker waarderen. Als u uw profiel helemaal invult met adres en datum waarop de monteur is geweest dan zal een moderater er voor zorgen dat de monteur het compliment ook te horen krijgt.

• August 17, 2026

Dat vind ik een mooi bericht, fijn dat je ook de moeite neemt om een positieve ervaring te delen.
Mag ik wat gedachten toevoegen :
Ik heb geen binding met KPN maar ik zit vaak wel in het soort werk wat de kpn monteur doet.
Het heeft vaak te maken met de mogelijkheden (handige kabelroute), beschikbare tijd en de toegang tot de juiste materialen en gereedschap, de communicatie enzzz.
En (in mijn geval) de temperatuur.
Als dat allemaal samen valt dan kan daar iets moois uitkomen maar er zijn situaties waar bij het wel erg lastig is ( of wordt gemaakt ).
Dus fijn dat jullie er samen uitgekomen zijn.

En - zo zie je maar - een kabel leggen, even een gedoetje maar dan geen omkijken meer naar. :-)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 17, 2026

Ik heb mijn profiel inmiddels aangevuld met de ontbrekende gegevens. Ik dacht dat deze informatie automatisch aan mijn account gekoppeld was, dus ik had niet door dat ik dit ook nog apart in mijn profiel moest invullen. Excuses, ik ben nog nieuw op het forum en moet nog even ontdekken hoe alles werkt. Bedankt! 😊

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi en van harte welkom in onze Community ​@Eclixar!

Wat fijn dat je dankzij de tips hierboven je gegevens al ingevuld hebt in je profiel, en ik sluit me bij hen aan: wat ontzettend leuk dat je de moeite neemt om jouw compliment aan de monteur door te geven! Ik ben blij te lezen dat jouw ervaring zo goed was en ik ga zorgen dat dit compliment bij de betreffende monteur terecht komt, dat zal hij gegarandeerd mooi vinden om te horen. Dankjewel daarvoor, en wees welkom hier op ons platform 😊 Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!