Skip to main content
Vraag

Complimenten naar alle medewerkers die ons hebben geholpen met het verkrijgen van internet thuis

  • 13 September 2024
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Hi!

Ik wil graag even mijn complimenten uiten naar alle medewerkers die ons hebben geholpen met het verkrijgen van internet thuis.

 

In het kort wat er is gebeurd:

Wij kregen de sleutel van onze woning 19 augustus en hadden ergens in juni/juli alvast glasvezel/internet aangevraagd, dit zou dan in de week van 19 augustus naar binnen getrokken worden. Vervolgens was er iets mis gegaan met die afspraak tussen KPN en het telecom bedrijf waardoor ze voor de afgesproken datum voor de deur stonden met de oude bewoners die daarna de monteur hebben weggestuurd omdat ze geen glasvezel wilden hebben. Hierdoor is de aanvraag een beetje tussen wal en schip beland en kwam er tot mijn teleurstelling niemand op de echt afgesproken datum van de week van 19 augustus langs.

 

Toen ik belde had ik iemand aan de lijn die in de eerste instantie niet zo goed wist met wat er precies mis ging en vertelde ze mij dat we pas internet zouden krijgen in januari met de volgende aasluitronde?.. Hierna heb ik nogmaals teruggebeld naar de klantenservice en kreeg toen iemand aan de lijn die dat onacceptabel vond en er meteen werk van heeft gemaakt om ons alsnog mee te nemen met een vroegere aansluitronde en ons meteen een noodpakket opstuurde.

 

Eenmaal de datum van aansluiten in de 2de week van september werd er door de monteur geconstateerd dat de doos waar de glaslijn in ligt aan de verkeerde kant van het huis begraven lag en dus opnieuw niet kon aansluiten omdat er een verplaatsing aangevraagd moest worden. Ook deze meneer vond dit niet kunnen en ook hij heeft hier werk van gemaakt. Tot mijn verbazing werd ik meteen de dag erna gebeld om een afspraak de volgende dag in te plannen!

 

De monteur is geweest en alles is aangesloten.

 

Ik werk zelf in een soortgelijke branche en ik weet hoe dit soort dingen op de achtergrond kunnen lopen dus vandaar mijn complimenten.

Echt alles op alles werd hier gezet om bij ons internet binnen te krijgen, alleen maar lof!

 

Ontzettend bedankt allemaal voor de inspanning en moeite!

 

Groetjes,

Peter

Hoi @Psdk, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community (en bij KPN natuurlijk)!

Ontzettend leuk om te lezen en we waarderen het ook enorm dat je je ervaring hier met ons hebt willen delen, top 🙂 Uit ervaring weet ik dat dit soort zaken soms ook frustrerend lang kunnen duren en dat zijn (logischerwijs) ook vaak de verhalen die worden gedeeld. Des te leuker om jouw ervaring hier op onze Community terug te lezen! Hopelijk werkt verder alles naar wens en heeft de overstap ook gebracht wat je er van had gehoopt 🙏🏻 


Reageer