Skip to main content

Na overschakeling van Telfort naar KPN viel met regelmaat mijn internetverbinding weg. Inmiddels mijn router Sitecom als router door KPN laten vervallen en weer volledig overgegaan naar de internet mogelijkheden van de Experiabox V10. De servicemonteur heeft mijn instellingen zoals ze stonden in mijn Sitecom overgenomen in de Experiabox. Gecontroleerd of alles weer werkte wat het geval bleek te zijn. Ik wil via deze wijze mijn complimenten maken aan KPN maar bovenal aan de servicemonteur. Jammer dat de kosten om een servicemonteur dit opnieuw te laten instellen € 60,00 moet kosten. Ook is het blijkbaar niet mogelijk via KPN een bedankmailtje aan hen te richten. Dan maar via dit forum. 

Hallo en welkom op het forum @Peter Menting. Wat mooi om te lezen dat je de monteur wil bedanken. Ik ga de complimenten zeker doorgeven aan hem. Zou je nog wel even jouw profiel willen invullen, dan kan ik de complimenten laten overbrengen aan de juiste monteur. 


Als het goed is nu mijn profiel wel beschikbaar.


Het spijt me maar ik zie geen gegevens ingevuld @Sitecom31-CA28-1947. Het gaat om het forumprofiel dat je mag invullen. De gegevens zijn allen zichtbaar voor jezelf en de KPN moderators.