Skip to main content
Beantwoord

Concrete aanwijzingen over wifi

• April 6, 2020
  • 7 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik wil concrete aanwijzigingen

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Mechelien, welkom op het forum! 
Het is inmiddels een paar dagen later. Heb je je wifiprobleem inmiddels al op weten te lossen?
Via de link die @Joep1965 stuurt kun je met een van mijn collega's chatten. Je kunt ons ook telefonisch bereiken op 0800-0402. Deze routes zijn doorgaans de snelste manier een medewerker te spreken.

Los hiervan wil ik je vragen onze online wifimanager eens willen proberen. Dit zijn concrete stappen die je kunt ondernemen om je wifi te verbeteren!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 6, 2020

Graag antwoord

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 6, 2020

Ik begrijp hier niets van. Wil contact met kon

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 6, 2020

Het is hier geen chatbox. Je krijgt dus niet meteen antwoord. Wat is het probleem?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 6, 2020

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 7, 2020

Totaal onduidelijk wat je bedoeld. Kun je een “ietsiepietsie” :wink: specifieker een vraag stellen?

We kunnen hier wel 2 A4-tjes uiteenzetten over wifi, maar dat wordt, vrees ik, dan ook niet duidelijker.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Mechelien, welkom op het forum! 
Het is inmiddels een paar dagen later. Heb je je wifiprobleem inmiddels al op weten te lossen?
Via de link die @Joep1965 stuurt kun je met een van mijn collega's chatten. Je kunt ons ook telefonisch bereiken op 0800-0402. Deze routes zijn doorgaans de snelste manier een medewerker te spreken.

Los hiervan wil ik je vragen onze online wifimanager eens willen proberen. Dit zijn concrete stappen die je kunt ondernemen om je wifi te verbeteren!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!