Skip to main content

Afgelopen zaterdag geprobeerd het nieuwe glasvezel kastje aan te sluiten zodat we internet hebben in ons nieuwe huis. Het groene connection lampje blijft groen knipperen, ik heb zaterdag gebeld met de klantenservice en er zou een ticket aangemaakt worden. Gisteren ook weer gebeld en werd er gezegd dat er gehandeld zou worden. Vandaag ook weer gebeld en ze hebben een push bericht gestuurd voor de ticket maar ik heb nog niks gehoord. Erg vervelend aangezien ik niet genoeg 4G heb om op een hotspot nu tv te kijken of thuis te werken.

Als je een mobiel abo van KPN hebt kun je om een gratis databundel vragen totdat je werkende diensten hebt @Fleur van Rosmalen 


Hoi @Fleur van Rosmalen .  Zo te lezen loopt er iets voor jou.  Heb jij ook een mobiel nummer van KPN? Of hebben ze jou een direct online pakket opgestuurd?


Yes ik heb inderdaad ook een mobiel nummer van kpn ! Maar die staat onder mijn vader als het goed is dus ik denk dat ze daar niet naar hebben gekeken toen ik het modem opgestuurd kreeg


Ah, ok. Dus ze hebben zo'n 4g modem opgestuurd. Maar ik begrijp uit jouw tekst dat het bereik tegenvalt? Zo ja, dan hoop ik maar dat ze het probleem snel kunnen oplossen want ik heb geen alternatieven qua internet :-(