Skip to main content
Antwoord

Connection lampje blijft groen knipperen op mijn glasvezelkastje, verbinding werkt niet

• May 8, 2025
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb een SMS gehad dat de aansluiting actief zou zijn maar op de ONT blijft Connection groen knipperen, met als gevolg dat de verbinding niet werkt.

Ik heb het idee dat misschien de ONT niet wordt toegelaten en nog geactiveerd moet worden.

Opnieuw aansluiten helpt niets en opnieuw opstarten ook niet.

Verbinding is XGS-PON met een Nokia ONT

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Nina91, welkom bij onze community. 

Is het glasvezelkastje inmiddels actief? En zo niet is het gelukt met de tip van Chrizziey? Je kunt overigens ook een terugbelafspraak (rechts onderin) maken met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • May 8, 2025

​Hallo ​@Nina91, bel even met 0800-0402 en spreek in dat je geen verbinding hebt. Ik heb zn idee dat de Nokia inderdaad niet geactiveerd is. Dat is de snelste weg om geholpen te worden.

​

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2025

Ja die doen vandaag nog niets omdat de installatie datum niet verstreken is.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 9, 2025

Hi ​@Nina91, welkom bij onze community. 

Is het glasvezelkastje inmiddels actief? En zo niet is het gelukt met de tip van Chrizziey? Je kunt overigens ook een terugbelafspraak (rechts onderin) maken met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.Â