Skip to main content
Beantwoord

Contact kpn

• January 9, 2021
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Hoi .
Ik heb een vraag aan kpn ik heb enkele weken mijn abonnement op gezegt voor KPN thuis naar ik weet nog steeds niet waar in de modem en tv ontvanger naar toe moet sturen nog 3 weken dan moet ik uit het huis zijn wie kan mij aub helpen

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @d derooij ,

Als je het abonnement opgezegd hebt, kun je de apparatuur sturen naar het gratis antwoordnummer: 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs goed wat je krijgt bij het Post-Nl-inleverpunt. 

(normaal gesproken ontvang je een retourdoos, maar je kunt dus ook een eigen doos gebruiken.)  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 9, 2021

Hallo @d derooij ,

Als je het abonnement opgezegd hebt, kun je de apparatuur sturen naar het gratis antwoordnummer: 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs goed wat je krijgt bij het Post-Nl-inleverpunt. 

(normaal gesproken ontvang je een retourdoos, maar je kunt dus ook een eigen doos gebruiken.)  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2021

Bedankt dan moet dit goed komen