Skip to main content

Goedemiddag,

Hoe kom ik in contact met iemand van Telfort die mij meer kan vertellen over mijn abonnement, de verhuizing ervan en de installatiemonteur die vandaag langs zou komen? via 0900-9596 kom ik bij KPN terecht, maar de medewerkers daar kunnen mij niet helpen.

Hoor graag.

Met vriendelijke groet,
Erik Schuur

Overigens plaats ik dit nu op het KPN Forum, omdat het Telfort Forum per vandaag niet meer bestaat.


Overigens plaats ik dit nu op het KPN Forum, omdat het Telfort Forum per vandaag niet meer bestaat.

Hallo @Schuur4 , 0800 0402 bellen.

 


Hmm, ik krijg het forum toch nog hier:

https://forum.telfort.nl/search/activity/recent


Hmm, ik krijg het forum toch nog hier:

https://forum.telfort.nl/search/activity/recent

Hallo @PeterG , het TFT-forum is sinds vandaag alléén lezen en per 01-01-2021 verdwijnt het forum definitief.


Bedankt voor de reacties. Het TFT forum is inderdaad alleen lezen.

Kan het 08000402 nummer nog eens proberen, maar via 09009596 kom ik ook direct bij KPN terecht en die kunnen mij blijkbaar niet helpen, vraag me af of dat anders is als ik KPN rechtstreeks bel.

Is het proberen waard!


vraag me af of dat anders is als ik KPN rechtstreeks bel.

Het nummer van KPN is in ieder geval gratis; het nummer van Telfort is dat niet (15 cent per minuut namelijk).
En is je abo al overgezet? Het heeft dan de aanduiding TFT KPN.


Hallo @Schuur4 , het beste is nu rechtstreeks 0800 0402 te bellen, TFT is verleden tijd:tired_face:


Hoi @Schuur4, welkom bij ons op het forum. Sinds 2 november is het Telfort forum niet meer geopend inderdaad, we zijn nu allemaal hier. Als je een lopende verhuizing had bij jouw Telfort abonnement was die mogelijk nog niet gemigreerd naar KPN, dan zou je nog een Telfort klant zijn. Daarvoor kan je 0800-0402 bellen zoals Peter en Jan al aangaven (0900-9596 is een betaald nummer, dat is dan zonde natuurlijk), zij kunnen nog wel doorverbinden naar de telefonische Telfort klantenservice. Is dat inmiddels al gelukt? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen (met zowel het oude als nieuwe adres) en hieronder een seintje geven, dan kijk ik met je mee naar de verhuizing.


We hebben geen bericht meer van je gezien @Schuur4. Is het gelukt om telefonisch contact te krijgen? Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.


We hebben geen bericht meer van je gezien @Schuur4. Is het gelukt om telefonisch contact te krijgen? Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.

Goedemorgen Jasper,

Excuses voor de late reactie. Nadat ik vorige week 4/5 mensen had gesproken van de KPN helpdesk die mij niet konden helpen (konden mijn product niet vinden en mij ook niet doorverbinden naar Telfort), kreeg ik 's avonds een KPN medewerker aan de lijn die mij in zekere zin wel kon helpen. Hij heeft uitgelegd hoe de situatie is en heeft mij ter compensatie 100 Gb internet gegeven (week geldig), zodat ik thuis aan de slag kon. Bijzonder dat hij dit wel kon doen en alle andere medewerkers niet, maar goed..

Dinsdagochtend kreeg ik opeens een sms dat de monteur 's middags zou komen. Die is geweest en heeft het internet geïnstalleerd. Of dit inmiddels is gemigreerd naar KPN weet ik nog niet, hier moet ik zelf nog achteraan bellen geloof ik.


Hallo @Schuur4 , je kunt eenvoudig zelf controleren of je gemigreerd bent naar KPN.

Probeer in te loggen in MijnTelfort en als je dan een mededeling van KPN krijgt dat je reeds overgezet bent, ben je aangesloten bij KPN en kun je in MijnKPN al je gegevens zien.

 


Hallo @Schuur4 , je kunt eenvoudig zelf controleren of je gemigreerd bent naar KPN.

Probeer in te loggen in MijnTelfort en als je dan een mededeling van KPN krijgt dat je reeds overgezet bent, ben je aangesloten bij KPN en kun je in MijnKPN al je gegevens zien.

 

Nou ik weet mijn ww niet meer voor Telfort, maar als ik een nieuwe opvraag wordt de mail niet naar mij gestuurd. Als ik inlog op MijnKPN staat het nog niet bij mijn producten. 


Hallo @Schuur4 , als je inlogt in MijnKPN kun je thuisproduct toevoegen door het ingeven van de laatste 3 cijfers van je IBAN, ben je overgezet dan wordt het product toegevoegd.

Succes.

 


Goed om te lezen dat het nu aangesloten is en werkt @Schuur4! Ik vermoed dat je nog niet naar KPN bent gemigreerd, vorige week is er wel een groep overgezet maar die had geen openstaande order toen de planning daarvoor werd gemaakt. Dat was voor dinsdag, dus jouw verhuizing zal op dat moment nog niet afgerond zijn geweest. Deze week zal er nog een groep overgezet worden, het kan zijn dat je daarbij zit. 

Je krijgt sowieso een bericht voordat je wordt overgezet. Als je die nog niet hebt gehad, zal je nog niet overgezet zijn. Zie dit topic voor meer informatie over de migratie: Telfort Thuis wordt KPN Thuis.