Skip to main content

Wij zitten nu 7 ½ week zonder internet en tv thuis. Al heel veel contact gehad, zowel telefonisch als via de chat en meerdere malen beloofd dat we teruggebeld zouden worden. Nog steeds niet gebeurd. Ondertussen zitten we allemaal thuis vanwege de lockdown en wordt het werken en thuisonderwijs etc erg lastig.. Ik wil heel graag dat onze problemen nu eens opgelost worden en niet dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd en dat we nog maar weer af moeten wachten tot de betreffende afdeling contact opneemt..!!

Hallo @ToBe , hoe bereik je dit forum nu dan, zonder internet?

 


@JanD waarschijnlijk via een mobiel apparaat. 


Het is natuurlijk diep triest als je 7,5 week zonder aansluiting zit en niet weet hoe het er voor staat. Een moderator gaat dit snel oppakken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Inderdaad nu via mobiel en 4g..


Welkom hier @ToBe! Fijn dat je ons gevonden hebt. Ik kijk inderdaad graag met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Volgens mij staan alle benodigde gegevens in mijn profiel..!


Welkom hier @ToBe! Fijn dat je ons gevonden hebt. Ik kijk inderdaad graag met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Volgens mij staan alle benodigde gegevens in mijn profiel..!


Ik zie dat jullie in november een noodpakket van ons hebben gekregen, klopt dit? Kun je hier een beetje mee uit de voeten? 
Het ticket is doorgezet naar een nieuwe afdeling. Ik heb gevraagd om een statusupdate. We houden het voor je in de gaten en laten het weten als we meer weten. 


Ik zie dat jullie in november een noodpakket van ons hebben gekregen, klopt dit? Kun je hier een beetje mee uit de voeten? 
Het ticket is doorgezet naar een nieuwe afdeling. Ik heb gevraagd om een statusupdate. We houden het voor je in de gaten en laten het weten als we meer weten. 

Ja, we hebben inderdaad een noodpakket, maar dat blijft behelpen!! 
Er is ons al meerdere malen beloofd dat we op de hoogte gehouden zouden worden, maar we horen niets!! Als ik bel hoor ik telkens verschillende verhalen. 


@ToBe Ik snap je wantrouwen maar hier is het wel wat beter dan de telefonische klantenservice.  @Lisa gaat echt haar best voor je doen.  


@ToBe Ik snap je wantrouwen maar hier is het wel wat beter dan de telefonische klantenservice.  @Lisa gaat echt haar best voor je doen.  

Ik hoop het..


@ToBe Ik snap je wantrouwen maar hier is het wel wat beter dan de telefonische klantenservice.  @Lisa gaat echt haar best voor je doen.  

Ik hoop het.. We horen nl echt al bijna 7 weken niets..

 


Ik zie nog geen update:rolling_eyes:. Ik ga kijken of ik de afdeling die het ticket in beheer heeft te pakken kan krijgen vandaag. Heb namelijk geen idee wat ze aan het doen zijn. Normaal gesproken wordt een ticket netjes voorzien van updates, maar in dit geval niet. Ik geef je vanmiddag of begin van de avond en update:blush:


Ik zie nog geen update:rolling_eyes:. Ik ga kijken of ik de afdeling die het ticket in beheer heeft te pakken kan krijgen vandaag. Heb namelijk geen idee wat ze aan het doen zijn. Normaal gesproken wordt een ticket netjes voorzien van updates, maar in dit geval niet. Ik geef je vanmiddag of begin van de avond en update:blush:

Nog geen nieuws??


@ToBe Excuses! Ik kreeg ze niet te pakken en heb ze in een bericht dringend verzocht zo snel mogelijk contract met je op te nemen. Dit hebben ze volgens mij gedaan. Ik zie namelijk dat er inmiddels een monteur is ingepland. Dat is een goed teken! Hopelijk lost de monteur het probleem op zodat het ticket gesloten kan worden:blush:


@ToBe Excuses! Ik kreeg ze niet te pakken en heb ze in een bericht dringend verzocht zo snel mogelijk contract met je op te nemen. Dit hebben ze volgens mij gedaan. Ik zie namelijk dat er inmiddels een monteur is ingepland. Dat is een goed teken! Hopelijk lost de monteur het probleem op zodat het ticket gesloten kan worden:blush:

Ja, klopt. We zijn eindelijk gebeld!! 🎉

woensdag komt er een monteur, hopen dat het dan na 9 weken is opgelost..

Bedankt tot zo ver!


Dat begrijp ik goed! Bedankt voor de terugkoppeling. Laat het maar weten als we (nu of) in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen!