Skip to main content

Goedemiddag, Kan iemand mij vertellen hoe ik via een chat contact kan opnemen met de KPN. Ik kom via mijn KPN alleen maar uit op antwoorden van de meest gestelde vragen. Maar zie nergens hoe ik kan chatten met een medewerker van KPN.

Update juli 2022: momenteel is het niet mogelijk om met KPN te chatten. Je kunt ons bereiken ia het gratis telefoonnummer 0800-0402

 

Hoi, je vindt de chat via deze link.

 

Update: je kunt niet meer chatten met ons. Wil je ons bereiken heb je verschillende opties:

  • voor ‘spoed’ of zaken waarbij we jouw gegevens nodig hebben, bel met 0800-0402 (ma-vr 8-20 uur en za 8-17 uur. 24/7 voor volledige dienstuitval)
  • op onze website vind je per onderwerp een antwoord op veel gestelde vragen per onderwerp
  • via Facebook of Twitter
  • in de kennisbank op het forum vind je veel artikelen over KPN producten
  • stel je vraag op het forum

Idd gevonden, maar tijdens de chat wordt gewoon de verbinding verbroken. Toch wel een tob bedrijf.

 


Hi @Wil21! Ik zie dat PeterG je al geholpen heeft. Jammer dat de verbinding van de chat verbrak. FYI: Naast chatten kun je ook met ons bellen (gratis 0800-0402). Is het inmiddels gelukt via een andere chat of kunnen wij wellicht met je meedenken?  

 


Inmiddels wel contact gehad, maar niet echt naar tevredenheid geholpen. Je stel een vraag maar krijg een ontwijkend antwoord, en dan wordt er aangegeven dat ik het niet begrijp. Terwijl de persoon van de chat de vraag niet begrijpt en daardoor verkeerd beantwoord. Maar de fout wordt toch weer terug gedraaid naar de klant en niet naar de medewerker. Klant is koning, maar helaas niet bij KPN. 


Hier zit een enorme schat aan kennis. Zowel klanten (inclusief een groep vaste :wink: ), als ook de kpn moderators. Stel je vraag dus eens hier. Hier kan er vast wel goed op geantwoord. (dat hoeft natuurlijk niet het antwoord te zijn waar je op hoopt, soms kunnen dingen niet, maar toch...)


Ik ben het met @PeterG eens. Op welke vraag heb je geen antwoord gekregen, @Wil21 ? Wij denken graag met je mee.


Chat werkt absoluut niet. Telefoon vragen ze gewoon meer dan 1 euro per minuut. Mailen kan niet. Kpn is gewoon niet te bereiken. Zit al een hele tijd met 4G dat niet werkt. Geen oplossing te vinden. Zou fijn zijn iemand te kunnen spreken. Was altijd heel tevreden over KPN.......WAS......ben dit echt niet gewend van KPN. Weet dus echt niet meer wat ik moet doen .....


@Katoo1 het bellen met de KPN klantenservice is gratis 0800-0402

Van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen is de Klantenservice altijd 24/7 bereikbaar.


Ik dacht gelezen te hebben dat er niet meer gechat kan worden met de klantenservice van KPN.

 


Dankjewel 


Dat klopt, de chat is door KPN per 1 juli 2022 uitgezet.

Er is op de servicepagina alleen nog een Digitale Assistent die op basis van de keuzes en antwoorden verwijst naar oplossingen op de website.


Toch zat ik op de chat. Alleen na een uur wachten nog steeds niemand op de chat. Dus inderdaad is die er niet meer denk ik


Hoi @Katoo1 Dat is de Digitale Assistent. Als die er niet uitkomt of als je om een medewerker vraagt, dan verwijst die je naar 0800-0402 (met de openingstijden). Op zon- en feestdagen gesloten.

 


Thanks


Sms na 6688 lukt me niet ik wil mij nummer behouden?


Hallo @Semislava , bel dan met KPN klantenservice via 0800-0402 (gratis), daar kan de medewerker ook met het nummerbehoud helpen. Houd jouw klantnummer bij de oude provider bij de hand.


KPN is totaal onbereikbaar, en het gratis nummer hoef je niette bellen want daar krijg je geen contact mee, heel triest voor zo’n bedrijf !


De bereikbaarheid is erg verslechterd. Na eindelijk het antwoord te hebben gekregen dat ik iemand kon spreken : 18 minuten in de wacht waarna de verbinding wordt verbroken.  
 

ik wil graag mijn contractdatum naar voren halen. 
Aangezien het niet lukt iemand te spreken, heb ik een nieuwe aanvraag gedaan met een eerdere datum. Daarop krijg ik nu een annuleringsmail.

Dus nog geen steek verder 😒

 

 


Krapte op de arbeidsmarkt he. Kampen alles bedrijven mee. Maar wil je dat het abonnement eerder ingaat??


Ja enerzijds snap ik dat wel, ik wil inderdaad dat het contract eerder in gaat ja.


Op welke datum zou het abonnement ingaan?


27 december : wijzigen naar zsm aub 


Dat wordt dan toch weer bellen ben ik bang. Probeer het morgen meteen om 8 uur. Dan is het vaak nog rustig. Als het al kan dan moet je er wel op rekenen dat zsm minimaal 2 weken is.


Ik had t al verwachtÂ