Hallo KPN-Service!
Mijn contract loopt af op 27 november 2024. Kunnen jullie mij een nieuw/beter contract aanbieden of iets anderes? Hartelijke groeten, Josef Bierbaum
Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy
Hallo KPN-Service!
Mijn contract loopt af op 27 november 2024. Kunnen jullie mij een nieuw/beter contract aanbieden of iets anderes? Hartelijke groeten, Josef Bierbaum
Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy
Dit is een openbaar forum u kunt beter uw gegevens weghalen en kontakt op nemen per telefoon
Dit is een openbaar forum en alle gegevens in je bericht zijn nu zichtbaar voor de hele wereld. Graag snel verwijderen (en deze vraag is überhaupt niet bestemd voor dit forum maar direct tussen jou en de klantenservice die je kunt bellen)
De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Dit is namelijk een plek waar klanten elkaar helpen.
Nee heb je, ja kun je krijgen. Veel succes!
Hallo
Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.
Je kunt dan contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak via deze link:
https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community
Het kan vanaf het moment dat je contractvrij bent ook via internet:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+ als je dat nog niet had. Dat heeft voordelen en nadelen.
Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
klopt ook niks van een nieuwe klant krijgt een laptop of goedkoper internet als vaste klant moet je meer betalen en krijg je een aanbod van 2 euro goedkoper met verlengen dacht het niet
klopt ook niks van een nieuwe klant krijgt een laptop of goedkoper internet als vaste klant moet je meer betalen en krijg je een aanbod van 2 euro goedkoper met verlengen dacht het niet
Wat was u welkom aanbieding toen u als nieuwe klant kwam? Meestal vergeten mensen dat zijn dit ook gehad hebben. Wil je telkens gebruik maken van welkom aanbieding zou je iedere keer tussen provider moeten switchen na afloop contract datum.
Een klant wordt door kpn als "nieuw" gezien als die minstens een jaar geen klant van kpn geweest is. Daarna heb je weer "recht op cadeautjes". De meeste bestaande klanten hebben ooit al eens zo'n cadeautje gehad en kunnen gebruik maken van bestaande regelingen bij combinatie van diensten zoals vast en mobiel. Zo bellen wij onderling gratis mobiel-mobiel en vast-mobiel, hebben wij het tv Pluspakket en hebben wij onlangs een gratis snelheidsverhoging van 100 naar 200 Mb/s gekregen. Maar als je inderdaad een gratis laptop of zo wilt, moet je eerst een jaar ergens anders naartoe en dan kijken wat kpn over een jaar aan "cadeautjes weggeeft". Is mij het gedoe niet waard.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.