Skip to main content
Eind november heb ik een abonnement genomen bij KPN dat in zou gaan op 9 januari 2019. Sinds half december wacht ik al op de aansluiting van glasvezel. Ik heb zo vaak gebeld met KPN en Reggefiber, het bedrijf dat de aansluiting op glasvezel moet doen, zo veel energie, tijd en geld (belkosten) in gestoken en het haalt niets uit. Nog steeds dus geen glasvezel. Ik heb een formele klacht ingediend, daar krijg je dan een automatische ontvangstbevestiging van. Iemand belt je daarover (na een week of 3), laat een bericht achter op je voicemail dat hij je terugbelt maar dat gebeurt nooit.



Sinds 9 januari behelp ik me met een noodpakket Digitenne. Ook al zo fijn want daar word ik om de x weken uit gegooid. Kan ik weer contact opnemen en zit ik weer 2 dagen zonder TV want sneller kan het kennelijk niet geregeld worden. Ik kan al 7 weken niet Netflixen, we moeten er constant alert op zijn dat we de WIFI uitzetten etc. etc. want bij het Digitenne pakket zit een brief met de vermaning vooral niet te streamen want dat kost teveel data.



Ik ben er nu helemaal klaar mee en wil mijn contract opzeggen wegens wanprestatie, zonder dat daar kosten voor mij aan verbonden zijn. Hoe kan ik dit het beste doen? Is er iemand die dit al eens heeft gedaan?
Hi Saskia, welkom op ons forum. Half november lijkt mij ook erg lang. Zou ik dit voor je na mogen kijken? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan heb ik ook een iets beter beeld van wat er aan de hand is.
Dag Alex, ik heb mijn profiel aangevuld. Er hebben al zoveel mensen naar gekeken, ik denk niet dat het veel uithaalt.
Hi Saskia. Ik zie inderdaad dat er meerdere mensen hiermee bezig zijn. Geef ons ook nog even een kans. 😉 Er is beweging, dat is in ieder geval goed. Nu kan ik helaas niemand bereiken (zondag) die mij duidelijkheid kan geven over wat er aan de hand is, weet wel dat ik ermee bezig ben. Ik, of een van mijn directe collega's, kom er maandag/dinsdag uiterlijk woensdag op terug.


Hoi Saskia, Alex is er vandaag niet, vandaar dat ik reageer. Ik heb de boel nagekeken en zie, wat Alex ook al zag, dat er meerdere mensen mee bezig zijn. Er lijkt een technisch beletsel te zijn dat Reggefiber tegenhoudt om de aanleg te kunnen doen. Maar wat er dan precies aan de hand is, kan ik niet zien. Ik zie wel dat er vanmorgen weer wat dingen geüpdatete zijn in de openstaande melding. Ik heb daar een toevoeging op gedaan met een verzoek om weer contact met je op te nemen vanuit de afdeling die over de orders gaat. Hopelijk kunnen zij je dan vertellen wat er precies aan de hand is, en wanneer het aangesloten gaat worden.