Skip to main content

Ik wil mijn contract overdragen en daarna mijn abonnementen stop zetten ivm emigratie. Maar ik heb geen contract meer. Kan dit toegestuurd worden? 

Je hoeft niet het papieren contract over te dragen. Maar administratief bij kpn dus wel.

Het makkelijkst is even beiden naar een kpn- of andere telefoonwinkel gaan. Dan is het snel geregeld.

Alle info: www.kpn.com/contractovername .


Je hoeft niet het papieren contract over te dragen. Maar administratief bij kpn dus wel.

Het makkelijkst is even beiden naar een kpn- of andere telefoonwinkel gaan. Dan is het snel geregeld.

Alle info: www.kpn.com/contractovername .

Ik ben in Marokko wordt erg moeilijk om naar een winkel te gaan. 


Dan wordt het helaas lastig om het contract over te dragen. Het kan alleen telefonisch of in een winkel. 

Met een mobiel met KPN simkaart kun je wel bellen naar de klantenservice v.u. het buitenland.

+316 1200 1200 ( € 2 per minuut)

Succes.


Je hoeft niet het papieren contract over te dragen. Maar administratief bij kpn dus wel.

Het makkelijkst is even beiden naar een kpn- of andere telefoonwinkel gaan. Dan is het snel geregeld.

Alle info: www.kpn.com/contractovername .

Ik ben in Marokko wordt erg moeilijk om naar een winkel te gaan. 

@Ronakeur 
Je kunt een contractovername online doorgeven voor een internetabonnement: Internet contract overname Hetzelfde geldt voor een mobiel abonnement: Mobiel abonnement overnemen

Alle info over wat je precies dient aan te leveren lees je op: https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm


Je hoeft niet het papieren contract over te dragen. Maar administratief bij kpn dus wel.

Het makkelijkst is even beiden naar een kpn- of andere telefoonwinkel gaan. Dan is het snel geregeld.

Alle info: www.kpn.com/contractovername .

Ik ben in Marokko wordt erg moeilijk om naar een winkel te gaan. 

@Ronakeur 
Je kunt een contractovername online doorgeven voor een internetabonnement: Internet contract overname Hetzelfde geldt voor een mobiel abonnement: Mobiel abonnement overnemen

Alle info over wat je precies dient aan te leveren lees je op: https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm

Dat snap ik! Daar was ik al. Maar als daar staat dat je een ondertekend contract moet doorgeven en die heb ik niet. Dan kom ik niet veel verder. Dat was mijn vraag. 


Ik kan voor je kijken naar een kopie van het contract. Zou je jouw profiel willen invullen met alle gegevens van het abonnement en mij dan een seintje geven? Dan duik ik de administratie voor je in. 


Ik kan voor je kijken naar een kopie van het contract. Zou je jouw profiel willen invullen met alle gegevens van het abonnement en mij dan een seintje geven? Dan duik ik de administratie voor je in. 

Ik heb het ingevuld 


Kopie van het contract komt per e-mail jouw kant op @Ronakeur, daarmee moet het dan verder gaan lukken.


Kopie van het contract komt per e-mail jouw kant op @Ronakeur, daarmee moet het dan verder gaan lukken.

Super ik heb het ontvangen!