Skip to main content

ik ben al jaren klant, nu wil ik een nieuw contrakt afsluiten , die voor mij veel goedkoper is en gelijk staat aan een contrakt die aangeboden wordt aan nieuwe klanten.

hoe kan ik daar aankomen, want ik ben wel heel tevreden met wat ik nu heb.

Hallo @Martijntje ,

Gaat dat om een thuisabonnement? 

Dat zal niet lukken. Nieuwe klanten krijgen gewoonlijk een tijdelijke korting of een kado. Maar bestaande klanten komen daar niet voor in aanmerking. 
 

Indien het gaat om een mobiel abonnement?
 

Dan kun je gewoon verlengen. Dan betaal je hetzelfde als nieuwe klanten. (Los van eventuele specifieke aanbiedingen voor nieuwe klanten.) 


Als bestaande klant kunt je géén abo afsluiten als zijnde nieuwe klant en heb je dus ook geen recht op aanbiedingen voor nieuwe klanten @Martijntje .

Als je buiten je mobiele of vaste contract zit kun je verlengen (lees nieuw contract afsluiten) waar je dan weer 1 of 2 jaar aan vast zit. Maar verlengen hoeft dus niet als het niet voordeliger voor je wordt.

Je bestaande contract wordt dan omgezet in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

 


Het abonnement aanpassen naar de nieuwste abonnementsvorm kan natuurlijk wel. Maar u krijgt geen welkomskorting. Dus 100 mbit + 1 tv ontvanger wordt gelijk 55 euro. En geen 35 euro ofzo.


Reageer