Skip to main content

We hebben een kleinzakelijk contract bij KPN en overwegen verlenging of het overgaan naar een andere provider. 
Het prijsverschil met T-Mobile is behoorlijk groot.
Daarbij is het wifi bereik momenteel betreurenswaardig.

Wellicht pikt een moderator die dit forum volgt dit op en kan daarover met ons eens even stoeien over de mogelijkheden. Wel liefst in PB.

De medewerkers van het forum gaan niet over prijzen. Bel daar voor met de klantenservice. 0800-0402. gratis nummer. tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je; ik wil opzeggen. En slecht wifi is natuurlijk niet meer nodig tegenwoordig. Zet op diverse plaatsen accespoints neer. bekabeld uiteraard en de wifi problemen zijn voorbij.


Hoi @Wizard123! Ik heb inderdaad weinig over de prijzen te zeggen, maar telefonisch willen mijn collega's wellicht wel een stoeipartij aan. :slight_smile:  Als je een zakelijk abonnement hebt kun je trouwens bellen met 0800-0403, dan kom je bij mijn zakelijke collega's uit! Wat de wifi betreft raad ik dit topic aan. Die geeft een aantal tips en advies om de wifi te verbeteren, ik hoop dat bij jou de wifi dan ook met sprongen vooruit gaat. 


Ik zou ook willen adviseren eerst de voorwaardes door te lezen en niet alleen te kijken naar de prijs, het zou mij niets verbazen dat u meer betaald voor andere service en garanties die u mogelijk niet of minder krijgt bij een ander abbonement.


Reageer