Skip to main content
Contractovername kan alleen via internet en je weet vooraf niet precies wat je nodig hebt.



Geen enkele uitleg vooraf. Het is niet duidelijk welke documenten je nodig hebt maar je moet ze wel ter plekke oploaden.



Ik heb nu een paar keer al mijn gegevens ingevuld en kom telkens weer voor verrassingen te staan. En hoe het ondertekenen DOOR TWEE AFZONDERLIJKE PARTIJEN werkt is volstrekt onduidelijk. Wie verzint zoiets?



Hieruit spreekt een ongekende minachting voor de klant. Als he zo moet kun je het fenomeen contractsovername beter afschaffen.
Nou ongekende minachting vind ik dan weer overdreven. Ik heb hetzelfde ook wel eens gedaan. Zonder probleem. Misschien zit er ergens iets fout. Wel goed dat je het zegt. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur.
Je hebt duidelijk niet hetzelfde gedaan. Niet recent.
Ik noem het minachting omdat de hele procedure puur vanuit de organisatie bedacht is en geen oog heeft voor de klant. @KPNWebcare heeft aangeboden het maandagoachtend voor mij op te lossen. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Stiekem hoop ik dat ze tegen dezelfde muur lopen.

Hi @GaitJan. Als de website compleet onduidelijk is, dan moeten we dat gewoonweg aanpassen. Als ik kijk op kpn.com/contractovername, dan zie ik per dienst uitleg over alle dingen die je vooraf moet weten. Bij het kopje: “Meer informatie over: Contractovername”

In welk opzicht is dat niet voldoende? Als je mij duidelijk kan aangeven welke informatie mist, of wat er wellicht technisch fout gaat, dan ga ik ermee naar de verantwoordelijke collega's.

 

Als ik het goed lees zijn mjin collega's dus al inhoudelijk bezig voor je. Gelukkig maar.


Ja, maar. Ik kwam simpelweg niet op het idee naar beneden te scrollen. Daar was ook geen aanleiding toe.

En zeg nou zelf, was het niet veel handiger geweest om die informatie BOVEN die grote groene knop te zetten?

Dat zou een aantal mensen flink wat ergernis gespaard hebben.

Dan zou het ‘appeltje eitje’ zijn geweest.


Ja, maar. Ik kwam simpelweg niet op het idee naar beneden te scrollen. Daar was ook geen aanleiding toe.

En zeg nou zelf, was het niet veel handiger geweest om die informatie BOVEN die grote groene knop te zetten?

Dat zou een aantal mensen flink wat ergernis gespaard hebben.

Dan zou het ‘appeltje eitje’ zijn geweest.

Aha, dat is een wat andere situatie dan in de eerste instantie gedacht. De informatie is er wel, maar het staat op een ietwat onhandige plek. Ik zal je feedback zeker doorgeven, ook al kan ik je niet garanderen dat het wordt aangepast.