Skip to main content

Ik krijg continu een cookie blokkering op mijn mobiel, terwijl mijn cookies instellingen wel goed staan. Voorbeeld; gaspedaal blokkeert telkens door cookies, kpn idem dito, en zo kan ik er wel meer opnoemen. maar kijk ik de instellingen van mijn telefoon na, dan staan die goed. Ligt dit dan aan mijn telefoonNUMMER?

Hallo @pastac ,

Eén ding is zeker, het ligt niet aan jouw telefoonnummer. Jouw telefoonnummer heeft niets met de instellingen van internet te maken. 

 

Kijk eens in het menu van jouw telefoon. Ik heb in mijn iPhone de mogelijkheid om in mijn browser (Safari in mijn geval) mijn geschiedenis en websitedata te wissen. Dan begin je weer met een schone lei.  


Igaspedaal blokkeert telkens door cookies

Lijkt me gevaarlijk… :joy::joy:


op mijn laptop hoef ik maar 1 keer {eventueel} de cookies aan te tikken, bij mijn telefoon regelmatig. Niet bij elke sites, maar wel regelmatig. N.B. ik heb geen iphone maar een samsung. Nog zoiets:  ik heb vroeger {+/- 1 jaar geleden} problemen in het buitenland gehad , {Totaal geen verbinding, zowel met bellen als met internet, e.d.} en dat is opgelost met een andere simkaart { van g3 naar G4}. Daarom denk ik dat het aan mijn telefoonnummer ligt.


Igaspedaal blokkeert telkens door cookies

Lijkt me gevaarlijk… :joy::joy:

Je moet ook geen cookies onder een gaspedaal leggen... 😉


Maar ff ontopic: ik zou ff de data backuppen en het toestel terug zetten naar fabrieksinstellen. En vervolgens opletten welke apps u installeert...