Skip to main content

Ik moet dagelijk experiabox resetten omdat internet wegvalt, fabriekreset helpt niet en wifimanager ziet het probleem niet dat er geen internet is.

Welke experiabox heb je?


Het is een experiabox 9, en met het thuiswerken is dit knap irritant. Kan iemand mij helpen svp


Dat gaan we proberen. Heb je glasvezel of koper? wat is er aangesloten qua randapparatuur? gebruik je draadloze verbindingsets?


Ik heb koper, randapparatuur, tv, voice , 4 mobiels 2 ipad 2 laptop en printer


En de tv is ook met een kabel aangesloten? nergens een switch? is het alleen wifi wat uitvalt of ook bekabeld?


Tv is bekabeld, probleem is niet de wifi maar internet die uItvalt of het modem herkent niet dat er internet is.


Bijzonder. Dan branden ook niet alle lampjes groen neem ik aan. Wat je kan proberen is het kabeltje tussen het israpunt en het modem te controleren en/of te vervangen. meer kan je eigenlijk niet doen.


Ja hoor alle lampjes branden groen, alleen na reset blijft het lampje van internet ongeveer 5 minuten rood of een tweede reset is nodig


Het enige wat je zelf nog kan doen is testen zonder dat er iets aangesloten is op de experiabox om uit te sluiten dat er ergens in een kabel of stekkertje sluiting is. Want dat zou zo maar kunnen.


Ik hoop dat er nig een kpn medewerker reageer want ik denk dat her aan het modem ligt. Begin dit jaar een brief gehad dat modem werd vervangen , ergens eind maart begin april gebeld dat dit door corona vertraging opliep, daarna nooit meer iets gehoord. Jammer


Een medewerker gaat ook reageren maar dat duur momenteel een week..


Oke ik wacht wel even af


Dank voor je hulp,zo ver


Welkom op ons forum @Vliet034 !

Laat naar aanleiding van ons contact zojuist maar even weten of het gelukt is :grinning:


Nico, ik laat het maandag zeker weten, dank zo ver.


Nico, door Post nl was de levering vertraagd.

ik heb vandaag modem opgehaald en aangesloten.

het werkt en het is een stuk sneller.

nu hopen dat het nieuwe modem meer stabiel is.

dank voor zo ver