Skip to main content
Beantwoord

Dagelijks reset experiabox

  • December 30, 2020
  • 16 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik moet dagelijk experiabox resetten omdat internet wegvalt, fabriekreset helpt niet en wifimanager ziet het probleem niet dat er geen internet is.

Beste antwoord door Vliet034

Nico, door Post nl was de levering vertraagd.

ik heb vandaag modem opgehaald en aangesloten.

het werkt en het is een stuk sneller.

nu hopen dat het nieuwe modem meer stabiel is.

dank voor zo ver

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 30, 2020

Welke experiabox heb je?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Het is een experiabox 9, en met het thuiswerken is dit knap irritant. Kan iemand mij helpen svp


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 30, 2020

Dat gaan we proberen. Heb je glasvezel of koper? wat is er aangesloten qua randapparatuur? gebruik je draadloze verbindingsets?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Ik heb koper, randapparatuur, tv, voice , 4 mobiels 2 ipad 2 laptop en printer


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 30, 2020

En de tv is ook met een kabel aangesloten? nergens een switch? is het alleen wifi wat uitvalt of ook bekabeld?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Tv is bekabeld, probleem is niet de wifi maar internet die uItvalt of het modem herkent niet dat er internet is.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 30, 2020

Bijzonder. Dan branden ook niet alle lampjes groen neem ik aan. Wat je kan proberen is het kabeltje tussen het israpunt en het modem te controleren en/of te vervangen. meer kan je eigenlijk niet doen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Ja hoor alle lampjes branden groen, alleen na reset blijft het lampje van internet ongeveer 5 minuten rood of een tweede reset is nodig


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 30, 2020

Het enige wat je zelf nog kan doen is testen zonder dat er iets aangesloten is op de experiabox om uit te sluiten dat er ergens in een kabel of stekkertje sluiting is. Want dat zou zo maar kunnen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Ik hoop dat er nig een kpn medewerker reageer want ik denk dat her aan het modem ligt. Begin dit jaar een brief gehad dat modem werd vervangen , ergens eind maart begin april gebeld dat dit door corona vertraging opliep, daarna nooit meer iets gehoord. Jammer


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 30, 2020

Een medewerker gaat ook reageren maar dat duur momenteel een week..


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Oke ik wacht wel even af


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Dank voor je hulp,zo ver


Nico_
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • January 2, 2021

Welkom op ons forum @Vliet034 !

Laat naar aanleiding van ons contact zojuist maar even weten of het gelukt is :grinning:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2021

Nico, ik laat het maandag zeker weten, dank zo ver.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • January 5, 2021

Nico, door Post nl was de levering vertraagd.

ik heb vandaag modem opgehaald en aangesloten.

het werkt en het is een stuk sneller.

nu hopen dat het nieuwe modem meer stabiel is.

dank voor zo ver