Skip to main content
Antwoord

Dagelijks valt de gehele KPN verbinding even uit

• June 26, 2025
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Sinds een aantal weken valt mijn verbinding iedere dag wel een keer weg. Vaak eind van de middag of 's avonds als ik tv zit te kijken. De lampjes op mijn Experiabox V10 worden dan oranje en rood. Reset gedaan, uitgezet, aangezet, maakte geen verschil. Recent via de wifi manager kwam ik erachter dat er kennelijk een probleem zou zijn in de bekabeling. Heb inmiddels kabel tussen ISRA punt en Experiabox vervangen,maar maakt niet uit. Ik ben een oud TFT klant, weet niet of dat nog impact heeft.

Ik hoor graag wat hier de oplossing is.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@hharten. Welkom op de KPN Community! De verandering van de lampjes op de V10 naar oranje en rood duiden op een connectieprobleem met internet. Dit kan in het modem zitten, maar het kan ook goed zijn dat er buitenshuis iets misgaat. In zo'n geval is het het beste om te bellen met onze telefonische helpdesk. Zij kunnen deze verbrekingen zien en daarop een meting doen. Zij kunnen je dan verder helpen met eventueel een nieuw modem of een monteur. 

Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. Hopelijk kan dit snel opgelost worden!

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 27, 2025

Hoi ​@hharten. Welkom op de KPN Community! De verandering van de lampjes op de V10 naar oranje en rood duiden op een connectieprobleem met internet. Dit kan in het modem zitten, maar het kan ook goed zijn dat er buitenshuis iets misgaat. In zo'n geval is het het beste om te bellen met onze telefonische helpdesk. Zij kunnen deze verbrekingen zien en daarop een meting doen. Zij kunnen je dan verder helpen met eventueel een nieuw modem of een monteur. 

Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. Hopelijk kan dit snel opgelost worden!