Skip to main content

Sinds glasvezel gaat het niet goed hier. Tijdelijk over laten halen door concurrent KPN daar bijna 1 jaar abonnement. Veelvuldig geen internet.

Nu sinds paar weken KPN terug. ZELF MONTEUR BETAALD VAN KPN. ZELF GEHELE NETWERK NET EXTRA WIFI PUNTEN BETAALD. ZELF BOETE BIJ ANDERE PROVIDER BETAALD OMDAT 2 JAAR NOG NIET OM WAS.

 

Nu nog steeds dagelijks problemen met internet. Nt kastje is vervagen. Alle apparaten die wifi kunnen verstoren eraf gehaald.

 

Blijf meldingen in tool krijgen dat er problemen zijn in wijkcentrale. Geen problemen op nieuwe modem.

 

Telefonisch vervelend gesprek gehad. Dag het probleem bij ons in huis logt en ze niets kunnen doen. Dit kan toch niet waar zijn.. 500 euro verder??

 

Niemand gaat in die wijkcentrale kijken... ik heb printscreens van meldingen gemaakt die ik krijg. Niet oke. Ben echt boos. Duurste internet genomen. Kom niet verder als tussen 400 en 600.. terwijl 4 giga zou kunnen..

Hi @DraakjeAlkmaar, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Even voor mijn duidelijkheid, je verbinding valt dan helemaal weg? En gaat zowel via WiFi als via een kabel? Zou je hier ook een screenshot willen plaatsen van de melding die je te zien krijgt?Â