Skip to main content
Vraag

Dashboards wordPress sites niet meer bereikbaar via KPN internetverbinding

• April 15, 2024
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Sinds een aantal dagen (na een recentelijke update van kpn) kan ik niet meer in de dashboards van mijn wordpress websites. Als ik de wp-login.php wil benaderen via "websitenaam.nl/wp-admin" dan is deze niet bereikbaar. Wanneer dit NIET via kpn verloopt wel. Rara….

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 15, 2024

Dan zal waarschijnlijk uw ip geblokkeerd zijn. Als internet verder goed werkt, dan zult u het probleem bij uw eigen websites moeten zoeken denk ik. Het is heel onwaarschijnlijk dat er een bug ergens bij KPN zit die specifiek wp-admin pagina's blokkeert...

De rest van de website doet het wel gewoon?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 15, 2024

Nee, het ip adres is niet geblokkeerd. Ook vrienden in Den Haag ondervinden dit probleem, zij kunnen ook niet inloggen op deze websites. Hosting is bij Strato, heb reeds contact gehad, maar ook hun kunnen gewoon inloggen. Sites doen het gewoon. Backups van 3 maanden terug hebben hetzelfde probleem, het zit dus in de verbinding. Niet in de site/instellingen/corrupte bestanden etc…

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 15, 2024

Nou, zo algemeen als in de titel zal het niet zijn.

Ik kan op alle apparaten via de wifi thuis het Dashboard van mijn site breedbeeldweetjes.wordpress.com nog bereiken.

Voor zover ik weet loopt mijn site via Wordpress.com zelf.