Skip to main content
Antwoord

Databundel bij storing maar ik kan niet inloggen om het te claimen

• July 2, 2025
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Sinds 9 uur vanmorgen storing internet en tv in mijn postcodegebied.

Er wordt mij een gratis databundel aangeboden waarvoor ik moet inloggen. Dit inloggen werkt niet (door de storing?)  

Ook is de tijd dat de storing opgelost zou moeten zijn weer 4 uur opgeschoven, naar 17uur vanmiddag.

Hoe kan ik alsnog deze databundel krijgen??

Alvast dank voor het antwoord 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@Okkels. Het kan soms gebeuren dat er ineens een storing optreedt, maar het blijft altijd vervelend. Is de storing alweer verholpen? 

Je dient dan in te loggen met je KPN ID om de gratis databundel te kunnen krijgen. Ik weet niet wat daarin precies fout ging, maar dat hing niet samen met de storing in jouw regio. Mocht dit weer eens voorkomen, dan kun je het beste even telefonisch contact opnemen. Dan kunnen we meteen op alle KPN mobiel nummers op jouw adres een gratis 100 GB bundel toevoegen. Dat kan via een  terugbelafspraak op een moment dat het jou het beste uitkomt!

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 4, 2025

Hey ​@Okkels. Het kan soms gebeuren dat er ineens een storing optreedt, maar het blijft altijd vervelend. Is de storing alweer verholpen? 

Je dient dan in te loggen met je KPN ID om de gratis databundel te kunnen krijgen. Ik weet niet wat daarin precies fout ging, maar dat hing niet samen met de storing in jouw regio. Mocht dit weer eens voorkomen, dan kun je het beste even telefonisch contact opnemen. Dan kunnen we meteen op alle KPN mobiel nummers op jouw adres een gratis 100 GB bundel toevoegen. Dat kan via een  terugbelafspraak op een moment dat het jou het beste uitkomt!