Skip to main content

Hallo, sinds kort hebben wij last van mensen die ons internet eruit gooien, dit doen ze voor een korte tijd, ongeveer 4 a 5 minuten. Deze jongens doen het zodra onze zoon aan het gamen is, puur voor de grap. Nadat we met KPN hebben gebeld en meerdere dingen hebben geprobeerd, zeiden ze dat we ons verhaal op het forum moesten doen. Ons doel hiermee is dat we een nieuw IP-adres krijgen, zodat deze jongens ons er niet meer uit kunnen leggen.

@naoufal Welkom op het forum. 

Erg vervelend dat jullie zoveel last hebben van DDos aanvallen. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat het doel wordt bereikt, ik heb namelijk geen mogelijkheid om voor een nieuw ip adres te zorgen. 

De kans is ook aanwezig dat ook met een nieuw ip adres de problemen niet opgelost zijn, ze hebben namelijk het huidige IP adres kunnen achterhalen. Dat zou dan met een nieuw ip adres ook kunnen lukken. 

Mijn advies is om te gamen via een VPN verbinding, ook is het belangrijk bijvoorbeeld een firewall te gebruiken. Als je zeker weet dat er sprake is van een DDos aanval zou je zelfs de politie kunnen inschakelen.Â