Skip to main content
Antwoord

De aansluiting op glasvezel wordt al bijna een jaar uitgesteld

• December 1, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Tijdens een informatie avond over glasvezel werd mij verteld dat ik in de zomer '25 aangesloten zal worden.  Dat werd vervolgens december '25 - januari '26. Balen!

Ik check het vandaag hoopvol nog een keer.

Wordt het juni juli '26.........

De oranje sprietjes zitten al maanden in de weg.

Maar waarom steeds uitstel? 

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@MissSisIsMoi , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Kan me heel goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, heel begrijpelijk! Uit je bericht begrijp ik dat het hier gaat om het afronden van de aanleg door KPN Netwerk, dat de kabel nog in huis gebracht moet worden? Vat dit vooral niet verkeerd op maar daar kunnen wij op dit moment eigenlijk nog niet zoveel mee; het is wachten totdat KPN Netwerk dit heef afgerond en aan ons heeft teruggekoppeld dat de glasvezelaansluiting gereed is. Meer informatie over de aanleg van glasvezel kun je trouwens ook teruglezen in dit artikel op onze Kennisbank. Neem dit artikel vooral even door en mocht je daarna nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook gerust weten! 

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 3, 2025

Goedemorgen ​@MissSisIsMoi , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Kan me heel goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, heel begrijpelijk! Uit je bericht begrijp ik dat het hier gaat om het afronden van de aanleg door KPN Netwerk, dat de kabel nog in huis gebracht moet worden? Vat dit vooral niet verkeerd op maar daar kunnen wij op dit moment eigenlijk nog niet zoveel mee; het is wachten totdat KPN Netwerk dit heef afgerond en aan ons heeft teruggekoppeld dat de glasvezelaansluiting gereed is. Meer informatie over de aanleg van glasvezel kun je trouwens ook teruglezen in dit artikel op onze Kennisbank. Neem dit artikel vooral even door en mocht je daarna nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook gerust weten! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 5, 2025

Dag Jan, dank voor je uitleg en het is duidelijk. 

Ik ga het verder uitzoeken. Alvast mooie dagen in het vooruitzicht 🎄 Groet Sis

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 6, 2025

Graag gedaan ​@MissSisIsMoi, bedankt ook en uiteraard van hetzelfde toegewenst! 🙏🏻