Skip to main content
Antwoord

De glasvezelmonteur is niet komen opdagen

• January 27, 2025
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Hoi 24 januari 2025 zoude glasvezel bedrijf slim bouw en techniek komen glasvezel aansluiting in huis niet gekomen opdagen plus al die kabels liggen tegen paal en grond . Het is 27 januari nog steeds geen werkers op straat . Niet normaal dit. als je niet wilt werken en niets laten weten en niet komen opruimen zo dat juiste bedrijf wel echt komen op afspraak  is dit normaal je zet brief met afspraak in brievenbus en dan kom je niet we maken vrije dag voor en dan niets laten horen zulke bedrijven moet je failliet of dicht doen jeetje zeg

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hè niet fijn dat je rekent op een afspraak die gemaakt is en er vervolgens niemand komt ​@Gamer-50. 

Het gaat om de aanleg van glasvezel, toch? Dit forum is van KPN als provider, wij zorgen voor de verbinding op de lijn zo gauw die klaar voor gebruik is. Netwerk is het deel van KPN dat voor de aanleg zorgt. Je kunt hier informatie vinden over de afspraak voor de aanleg van glasvezel. Je kunt proberen daar de afspraak opnieuw in te plannen, of een terugbelafspraak maken. 

Ik hoop dat het snel rechtgezet en opgelost is, zodat je binnenkort van je glasvezelverbinding kunt genieten!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• January 27, 2025

Helaas gebeurt dit heel veel. Je kunt beter geen afspraak maken en gewoon afwachten. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hè niet fijn dat je rekent op een afspraak die gemaakt is en er vervolgens niemand komt ​@Gamer-50. 

Het gaat om de aanleg van glasvezel, toch? Dit forum is van KPN als provider, wij zorgen voor de verbinding op de lijn zo gauw die klaar voor gebruik is. Netwerk is het deel van KPN dat voor de aanleg zorgt. Je kunt hier informatie vinden over de afspraak voor de aanleg van glasvezel. Je kunt proberen daar de afspraak opnieuw in te plannen, of een terugbelafspraak maken. 

Ik hoop dat het snel rechtgezet en opgelost is, zodat je binnenkort van je glasvezelverbinding kunt genieten!

• Auteur
  • Slimmerik
  • January 29, 2025

Hoi Alexandra ik weet dat kpn netwerk verantwoordelijk is . Maar wou hier even kwijt want vond dit niet normaal valse hoop geven 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

​@Gamer-50 Ik snap je. Ik hoop dat het snel rechtgezet is!Â