Skip to main content
Beantwoord

De installatiehulp geeft een foutmelding

• 13 maart 2025
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben sinds kort weer internet van KPN en sinds zaterdag 2 wifi-versterkers erbij. So far, so good. Ik wil graag de tweede wifi-versterker installeren/configureren en ik word dan elke keer doorgestuurd naar de installatiehulp. Daar word ik gevraagd om in te loggen en als ik dat doe krijg ik het scherm te zien met de twee opties “Bestelling” en “Abonnement opgezegd”. Ik vink dan bestelling aan en vervolgens krijg ik elke keer de melding: “Er gaat iets mis. Het lijkt erop dat de tool het even niet doet.” Ik heb echt al van alles geprobeerd: even gewacht en nieuwe poging, cookies verwijderd, cache verwijderd (in Chrome), via de MijnKPN aap geprobeerd. Het mocht allemaal niet baten. Heeft iemand hetzelfde probleem? En weet iemand hoe dit op te lossen? 

Ik heb ook twee screenshots bijgevoegd. Ik krijg de schermen op mijn telefoon en op mijn laptop te zien.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes,

Laura

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Laulau2777, welkom bij onze community. 

Heb jij wel je klantnummer/abonnement ook toegevoegd aan mijn KPN? Dat kan ik niet zo snel zien op basis van de screenshots. Wat het toevoegen van de tweede versterker betreft, volg de link hieronder naar onze Kennisbank. Dan kun je lezen hoe je een tweede versterker aansluit of desnoods met een schone lei alles installeert. Laat je even weten of dit lukt? 

Bekijk origineel

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24435 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Hi ​@Laulau2777, welkom bij onze community. 

Heb jij wel je klantnummer/abonnement ook toegevoegd aan mijn KPN? Dat kan ik niet zo snel zien op basis van de screenshots. Wat het toevoegen van de tweede versterker betreft, volg de link hieronder naar onze Kennisbank. Dan kun je lezen hoe je een tweede versterker aansluit of desnoods met een schone lei alles installeert. Laat je even weten of dit lukt? 

Reageer