Skip to main content
Vraag

De klantenservice kan mij niet helpen

• September 26, 2026
  • 0 reacties
  • 33 keer bekeken

Mijn moeder zit al sinds woensdag zonder internet, de modem gaat even aan, en valt daarna weer uit, en dat blijft zich herhalen. Inmiddels al 4 keer gebeld met de KPN klantenservice, die aangaven dat wij gebeld zouden worden door een monteur voor een afspraak. Tot op heden niets.

• de 1e klantenservice medewerker had een ticket aangemaakt en vertelde dat wij de dag erop zouden worden gebeld, niet gebeld
  • de 2e keer dat ik belde werd ik een langer dan een half uur in de wacht gezet, heb verbinding verbroken en zelf maar terug gebeld
  • de 3e keer kreeg ik te horen dat er te weining monteurs zijn en dat de medewerker het weer zou doorgeven dat wij gebeld moeten worden. Zei ook dat als er een monteur in de buurt zou zijn dat deze dan wel zou langskomen, dit gesprek duurde ook met wachttijd(omdat de medewerker hulp nodig had van zijn manager) meer dan een half uur
  • de 4e keer gaf de medewerker aan niets meer te kunnen doen en dat wij maar moeten hopen dat er gebeld wordt en als wij gebeld zouden worden dan was het ook niet zeker of er dan een afspraak met de monteur kon worden gemaakt.

Dit is teleurstellend, in ieder geval een reden om weg te gaan bij KPN.