Skip to main content

Ik heb de laatste paar weken enorm vaak wegvallende wifi ondanks dat er geen problemen/storingen zijn in mijn woongebied. Daarnaast heb ik de nieuwste modem en heb ik vaak genoeg de modem restart en reset.

 

Boven heb ik een huurder wonen die wifi nodig heeft om te kunnen werken. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen via het telefoonnummer van KPN maar de AI hangt op en ik krijg geen medewerker aan de lijn. Enorm slechte service dus. 

 

Hoe kan dit worden opgelost?

De helptdesk is voor dit soort zaken vanaf a.s. dinsdag weer open @HaticeS 

Via onderstaande link al oplossingen geprobeerd:

 


Ik word al vaak genoeg verwezen naar AI-robots, artikelen, snelle hulpservice. Daar heb ik nu even genoeg van. Ik heb het vermoeden dat het ligt aan de nieuwe update en dat ik een nieuwe modem nodig heb. De box v12B. Waar kan ik dat aanvragen?


Ik word al vaak genoeg verwezen naar AI-robots, artikelen, snelle hulpservice. Daar heb ik nu even genoeg van. Ik heb het vermoeden dat het ligt aan de nieuwe update en dat ik een nieuwe modem nodig heb. De box v12B. Waar kan ik dat aanvragen?

Die kun je niet aanvragen @HaticeS alleen defecte modems worden door KPN vervangen, alléén als je een V7, V8 of V9 hebt, daar heeft KPN een omruilactie voor. 

De V10, V10a, KPN Box 12 en V14 zijn recente modems die regelmatig van nieuwe firmware voorzien worden.

 


Oke ik ben gelukkig overgestapt naar Odido :)