Skip to main content

Iedere keer als ik de wifi manager wil starten vraagt hij om in te loggen.

Nu al 5 x gedaan en gewoon ingelogd (vanuit mijnkpn) maar ik blijf maar dezelfde irritante pop up krijgen dat ik moet inloggen.

Overigens is dat het eindpunt want zelfs als ik niet ingelogd zou zijn dan krijg je niet een veld of wat dan ook om alsnog in te loggen.

Bij de melding niet ingelogd loopt alles verder dood

Hoi @ToosV. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat dit steeds gebeurd. Heb je de mogelijkheid om onze WiFi manager vanaf een andere apparaat op te starten? Of in een andere internetbrowser? Ik ben benieuwd of dit wel werkt. 


Ga ik proberen, ik laat het weten. Thx

 


ik heb precies hetzelfde probleem. Ander apparaat of internet browser helpt niet.


Bij mij is het probleem.ook nog steeds op al mijn apparaten, telefoon,pc en ipad.

Lijkt dus toch wel op een KPN probleem.


Ik herken dit probleem zelf niet. Ik heb het zojuist zelf getest en hier werkt het wel. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) of misschien heb je iets aan de onderstaande topics. 

 

 


Helaas is mijn ervaring dat klantenservice heel vriendelijk is maar wat dit soort zaken betreft zelden een oplossing heeft anders dan een monteur voorstellen die ook zelden iets vindt.


Wifimanager verdomd hetom hoe dan ook te werken.

Niet in de android app, niet op pc, niet vanuit een webpagina of hoe dan ook.

Ik log in start de wifimanager en op alle platforms vervolgens de melding "u bent niet ingelogd"

Wat een bagger.

Klantenservice snapt hetook niet.

Wat is de werking van KPN apps toch zeldzaam beroerd.


Ik zou je graag verder willen helpen hierin, maar via deze weg is dat erg lastig. Ik wil je daarom toch vragen om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice.


Reageer