Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb zojuist alles aangesloten aangezien vandaag ons TV en Internet abonnement van KPN in gaat. We hebben een Experiabox V10a, waarvan nu blijkt dat de stroom adapter defect is. Aangezien deze het modem van stroom voorziet, kunnen we nu dus niets.

Zojuist gekeken in een bouwmarkt voor een passend alternatief, maar deze specifieke uitgang hebben ze niet. Hoe kom ik nu vlot aan een vervangende adapter, aangezien we internet hard nodig hebben in deze tijd van thuiswerken en scholing geven aan onze kindjes!

@KPN, Is er toevallig een monteur in de buurt (Etten-Leur) die deze adapter vandaag nog om kan ruilen?

Bedankt! Berry

Goedemorgen @Berry1, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet de bedoeling! De V10A is dus geleverd met kapotte stroomadapter? :hushed:  Dan kan je inderdaad niet zoveel met de Experia Box.. Ik help je graag zo snel mogelijk verder hiermee, maar heb wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan ga ik voor je aan de slag!


Goedemorgen @Susan_,

Inmiddels is het probleem opgelost via een KPN winkel en later door een monteur. Ik zal dit topic proberen te sluiten maar bedankt voor je reactie!

 

Berry


 @Berry1, helemaal goed. Fijn om te lezen zelfs! Een topic kan je 'sluiten' door een 'beste antwoord' geven, maar het topic zal niet verdwijnen. Andere klanten kunnen hier eventueel ook wat aan hebben!


Reageer