Skip to main content

De KPN-website houdt totaal geen rekening met klanten die precies weten wat het probleem is.

In mijn geval een defecte AC Adapter. Op de site eindeloos gezocht naar een telefoonnummer voor melden van defect: Noppes…Nada. Gelukkig via deze site 0800-0402 gevonden. Dan krijg je na inspreken van het probleem een linkje opgestuurd, z.g. om je probleem te detecteren/op te lossen?????

Daarna wordt gezegd "verbreek de verbinding". Ben je eigenwijs en doe je dit niet, dan volgt in dit geval de mededeling "wij verbinden u door met een medewerker, wachttijd 15 tot 20 min."

Ik ga maar koffie drinken.

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Gego 
Het beste kun je in zo'n geval inspreken "Ik wil graag een medewerker spreken."
Maar je kun ook hier geholpen worden aan een andere voeding.

Als eerste willen we dan graag weten voor welk apparaat jij de voeding wilt hebben want er zit verschil in.
Ook willen we graag weten waarom jij denkt dat de voeding defect is of met andere woorden welke klacht heb je precies over het desbetreffende apparaat?

En mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


Goedemiddag @Gego, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Soms is het lastig om in contact met ons te komen, ook al weet je precies wat het probleem is. Het is inderdaad handig om de juiste vraagstelling te weten om direct met een collega contact te krijgen. Daarnaast willen onze systemen soms ook niet helemaal meewerken bij een defect apparaat of onderdeel. Af en toe is er namelijk nog wel activiteit gemeten de afgelopen uren, en dan heeft het dus nog gewerkt. Het systeem geeft dat dan ook aan.. Natuurlijk kan het zijn dat daarna het kapot gaat of niet meer werkt!

Als je kan aangeven van welk apparaat de adapter kapot is, dan help ik je graag zo snel mogelijk aan een nieuwe! Vul dan ook je Forum profiel aan en geef een seintje :blush:


Bedankt voor de reactie. Om het simpel te houden heb ik 0800-0402 gebeld, keuze 2, ingesproken: "Ik wil graag een medewerker spreken" en na enkele sec. zelfs een medewerker aan de lijn gekregen, die mij netjes te woord stond. Wel vreemd dat als de adapter stuk is, dat je dan ook een nieuwe modem krijgt! Lijkt op "mijn achterlicht is stuk, dus ik krijg een andere auto".

 


De KPN-website houdt totaal geen rekening met klanten die precies weten wat het probleem is.

In mijn geval een defecte AC Adapter. Op de site eindeloos gezocht naar een telefoonnummer voor melden van defect: Noppes…Nada. Gelukkig via deze site 0800-0402 gevonden. Dan krijg je na inspreken van het probleem een linkje opgestuurd, z.g. om je probleem te detecteren/op te lossen?????

Daarna wordt gezegd "verbreek de verbinding". Ben je eigenwijs en doe je dit niet, dan volgt in dit geval de mededeling "wij verbinden u door met een medewerker, wachttijd 15 tot 20 min."

Ik ga maar koffie drinken.

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Beste Gego,

Soms denken klanten dat ze precies weten wat het probleem is.
Daarbij hebben niet alle apparaten dezelfde AC Adapter en moet het hele apparaat worden vervangen omdat deze niet meer leverbaar is.


Nog even ter aanvulling op de defecte adapter: ik ben elektrotechnicus. Internet werkte niet meer, op de modem branden geen ledjes, toen gemeten aan de adapter. Deze bleek stuk! Met een tijdelijke voeding werkt de modem wel.


Heel gek, maar waar.

Bij een defecte AC adapter van de Experiabox wordt de hele box vervangen.
Bij een defecte AC adapter van de tv ontvanger wordt alleen die adapter vervangen.

 

Nog even ter aanvulling op de defecte adapter: ik ben elektrotechnicus. Internet werkte niet meer, op de modem branden geen ledjes, toen gemeten aan de adapter. Deze bleek stuk! Met een tijdelijke voeding werkt de modem wel.

En daar zit de crux. Er wordt dan op de lijn geen defect geconstateerd. Maar uiteraard logisch dat iemand dan tijdelijk een universele adapter erop zet.


Hi @Gego, niet elk apparaat heeft een adapter die wel los kunnen opsturen. Dus vandaar de gehele nieuwe Experia Box. Hopelijk heb je hem snel binnen en kan je weer gebruik maken van onze diensten met het juiste apparatuur:slight_smile:


Reageer