Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

 

Er is hier afgelopen vrijdag een monteur van delta geweest om te kijken hoe het glasvezel aangesloten moet worden.

Nou bedacht ik me ineens dat wij laatst van jullie bericht hadden gehad dat er binnenkort glasvezel gelegd ging worden.

Het is mij niet helemaal duidelijk hoe het zit.

Is dit nou hetzelfde of zitten we als delta komt Alan delta vast?

 

Graag hoor ik van u hoe dit zit.


 

Met vriendelijke groet,

Anja Bangma

 

Gewoon aan laten leggen door Delta. Als dan later KPN komt laat u die ook gewoon aanleggen. Dan heeft u 2 glasvezelaansluitingen in de meterkast. Kunt u nog eens overstappen. En weer terug.

Maar als nu Delta komt, dan zal KPN nog wel ff wachten. Doorgaans gaan ze niet tegelijk aanleggen.


Hallo @Anja79 via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer zien of KPN (binnenkort) op jouw adres glasvezel aan komt leggen.

Dit staat los van Delta, daar werkt KPN (nog) niet mee samen.

 


Top, bedankt voor jullie reactie.

En idd misschien een goed idee om het beide te laten aanleggen, nooit over na gedacht!!😉👍


Let er wel op of Deltafiber de vezel naar binnen brengt zonder de verplichting een abonnement af te nemen, dit verschilt namelijk enorm per gemeente.

 

Hoewel als ik het goed begrijp er al een abonnement bij de provider Delta is afgenomen, de provider staat deels los van de netwerkbeheerder dit terzijde.


Hoi Galdor68,

top dat is ook een goeie tip!

we hebben nog geen abonnement afgesloten bij delta.

ze komen hier in het dorp overal langs om glasvezel aan te sluiten.

Heb het toch even voor de zekerheid opgezocht.

dit is gratis en zonder verplichtingen.😊


Dit staat los van Delta, daar werkt KPN (nog) niet mee samen.

Dat zal niet gebeuren ook denk ik. Ik zie het eerder nog gebeuren dat Delta en Ziggo nog eens samengaan. 


@Nick83 Volgens Telecompaper is het ook niet uitgesloten dat Delta straks Open Dutch Fiber (ODF) gaat overnemen. T-Mobile werkt samen met ODF.

Piet.


Hoi @Anja79, wij werken inderdaad niet samen met Delta Fiber zoals de anderen al gezegd hebben.

Hallo @Anja79 via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer zien of KPN (binnenkort) op jouw adres glasvezel aan komt leggen.

Dit staat los van Delta, daar werkt KPN (nog) niet mee samen.

 

Een aanvullend stukje daarover op onze website: Glasvezel via Delta Fiber of KPN?