Skip to main content

Beste LS,

Ik wil een derde Experia wifi versterker aansluiten, maar dat lukt niet.

Deze staat op de 2e verdieping en is bedraad.

Ik installeer via de app op mijn iPhone.

Hij heeft verbinding met de Experia versterker op de 1e verdieping.

Maar dan zegt hij:"Controleer of je verbonden bent met je eigen wifinetwerk.”

Dat ben ik, maar de knop: “volgene stap” blijft grijs.

Wat te doen? 

Ik denk dat je het beste opnieuw kan beginnen. Reset de experia wifi. Sluit em aan en laat em een kwartiertje staan. Standaard is de Experia Wifi te benaderen via 192.168.2.150. Je logt in met admin als gebruikersnaam. Het wachtwoord vind je onderop de Experia Wifi (web password). Ik zou die app even vergeten. 


Met opnieuw bedoel je reset van de allereerste of alleen de derde? De eerste en teeede doen het goed.

 


Van degene die het niet doet. 


@Bas te Rijdt hoe gaat het daar?


Dank voor je vraag. Niet goed. Proberen in te loggen met het wachtwoord op de onderkant, maar die herkent hij niet als juiste wachtwoord. Ook niet na een reset.


Hoe kan dat nog toch?! Misschien dat dit topic je iets kan helpen.


Een 3de Experia WiFi? U heeft dus al 2 van die zwarte kastjes?


Dat klopt Nick, 1e zit vast aan de Experia box V10, 2e staat op de eerste verdieping en doet het perfect. De 3e staat op de 2e verdieping en die krijg ik niet aan de praat. Aan de kastjes ligt het niet want als ik ze verwissel met de huidige twee dan blijven ze het doen. Dus misschien toch de kabel zelf.


Ok. Kabel dan dus. Misschien nieuwe stekkertjes aan zetten.

 


Beste mensen, mijn probleem zat hem inderdaad in de achterliggende toevoerende kabels die niet goed aangesloten waren. Het systeem met drie kastjes werkt perfect. Op de 2e verdieping is de WIFI nu net zo sterk als beneden.

 

Dank, Bas


Top en bedankt dat je dit met ons deelt!


Reageer