Skip to main content
Beantwoord

Desinformatie KPN winkel over installatie nieuw abonnement

  • 11 September 2024
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

KPN winkel Heuvelstraat Tilburg geweest. Overzetting van Ziggo naar KPN zou volgens hen geen probleem zijn en een monteur zou gratis zijn. Moest zelf de afspraak maken tot dat het pakket binnen zou zijn.

Pakket binnen, ik bel voor een afspraak, wat op zich al een uitdaging is. Krijg ik een medewerker aan de lijn die mij doodleuk verteld dat het €70,-  gaat kosten.

Ik geef aan wat mij verteld is, Krijg ik als antwoord dat ik het dan wel verkeerd begrepen zal hebben. 
Op de diverse fora zal ik al identieke gevallen, Ik zou de K van KPN weghalen. Want zo koninklijk is deze werkwijze zeker niet

Hier kan je er alles over vinden. Als een monteur echt nodig is dan is het gratis. Heb je geen zin om zelf te installeren dan kost het geld. 


Joep, ik maak op uit je reactie dat vaardigheden als correct en analytisch lezen bij KPN niet tot de beroepsvereiste horen.
Jezelf Superuser noemen getuigd denk ik van een bepaalde mate van overschatting


Jezelf Superuser noemen getuigd denk ik van een bepaalde mate van overschatting

Dat doet Joep helemaal niet zelf. Dat doet het forum. Daar kan die zelf helemaal niets aan doen.

Joep is gewoon klant net als u. En geen KPN medewerker. 


Vroeger kreeg elke klant standaard gewoon gelijk een monteur. Kon al van te voren ingepland worden. Tegenwoordig is het de bedoeling dat de klant het eerst zelf probeert. Als dat niet lukt kan een monteur ingepland worden. Die is dan gratis. 

Dit heeft KPN van Ziggo afgekeken. Want die doet dat ook zo tegenwoordig.

Als u belt en u geeft niet aan dat u het zelf geprobeerd heeft, dan zal de KPN medewerker u wijzen op de mogelijke kosten van 70 euro.


Hi @Jacr., welkom hier. 

Ik wil ook namens KPN bevestigen dat een installatiemonteur gratis is als je het zelf niet kunt aansluiten. Ik verwacht daarom dat de medewerker het verkeerd heeft begrepen wat jij bedoelde. Kortom, bel nogmaals met ons en geef aan dat het aansluiten niet lukt en dat er installatiemonteur langs moet komen. Dan moet het in orde komen. 

Voor de zekerheid: ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Joep, ik maak op uit je reactie dat vaardigheden als correct en analytisch lezen bij KPN niet tot de beroepsvereiste horen.
Jezelf Superuser noemen getuigd denk ik van een bepaalde mate van overschatting

@Jacr. Zie de informatie uit de link die Joep1965 jou heeft gestuurd daar staat alles over de kosten, of geen kosten. De medewerker aan de telefoon moet altijd wijzen op mogelijke kosten mocht er iets anders zijn.

succes!

.

 


Reageer