Skip to main content
Beantwoord

Diensten nog steeds niet ingegaan

  • September 16, 2020
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

Vandaag 16 september zou mijn thuis abonnement beginnen vanmorgen 08:15 monteur tot 11:00 ongeveer 

Maar niks werkt gebeld gechat

Maar nog steeds geen internet .er word gezegt je krijg SMS zodra je verbinding actief is .nou die heb ik nog niet gehad waarom dan zo vroeg een monteur

 

Beste antwoord door Vikash van KPN

De verbinding van KPN is nog niet gereed. Met de verbinding van KPN bedoel ik de verbinding vanaf jouw adres met het KPN netwerk. Dus vanaf zijn aansluitpunt (IS/RA of Glasvezelaansluitpunt (FTU/NT)) naar het landelijke netwerk van KPN. Een achterliggende afdeling heeft jouw bestelling in regie. Zij nemen z.s.m contact met jou op. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Mruite, welkom! Dat is wel erg vervelend! Heb je inmiddels al wel verbinding? Als ik iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2020

Nee nog steeds niks .hebben een ticket gedaan maar wat heb ik eraan geen tv geen internet?zit nu maar op telefoon te klooien.

Mijn vorige provider is vanmorgen wel gestopt 

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie het inderdaad! Verre van ideaal, mijn excuses hiervoor! Ik kan op dit moment ook niets anders voor je betekenen, ben ik bang. Je hebt geen mobiel abonnement bij ons? Anders had je daarop extra mobiel internet kunnen krijgen ter overbrugging. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2020

Kunt u zien wat er fout is ?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 17, 2020

De verbinding van KPN is nog niet gereed. Met de verbinding van KPN bedoel ik de verbinding vanaf jouw adres met het KPN netwerk. Dus vanaf zijn aansluitpunt (IS/RA of Glasvezelaansluitpunt (FTU/NT)) naar het landelijke netwerk van KPN. Een achterliggende afdeling heeft jouw bestelling in regie. Zij nemen z.s.m contact met jou op. 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord. Kan je inmiddels weer gebruik maken van Internet en TV?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb helaas nog steeds geen reactie van jou ontvangen dus ik ga er vanuit dat je inmiddels weer gebruik kunt maken van onze diensten. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!