Skip to main content

Ik betaal 70 per maand maar niks werkt naar behorenĀ 

Ga je bellen na 30.min spreek je iemand en wordt afgepoeierd met kletspraat maar wel mensen laten betalen voor diensten die niet werken ben het zat

Schaden vergoeding 5 euro kom op zeg wil me maand premie terug niks 5 euro korting leef 2020 niet in de tijd van de postduif flikker op weer hele dag geen internet of tv BEN HET ZAT VAN KPN ANDERS MAAR OPROEP DOEN AAN KLANTEN KPN OM MAAND NIKS TE BETALENĀ 

EANT GEBEURD NIKS KWA OPLOSSINGEN MACHT SPELLETJES GROOT GELD IS DE BAAS IN DIT LAND KUNNEN ZICH ALLES VEROORLOVENĀ  REGEL JE ***** KPNĀ 

Ā 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt,Ā bericht aangepast i.v.m.Ā huisregels

Ā 

Wat wil je bereiken? Waar liggen je problemen? Wat heb je zelf gedaan?


Alles gedaan is gewoon ruk internet waardeloosĀ 

Wifie waardeloos alles geprobeerd niks monteur geweest nog steeds ruk vreemd toch sorry storing op storing 5 eur korting kan je krijg ben klaar met honderd duizend keer uitleg te gevenĀ 

Over het zelfde is bekend bij kpn gebeurd niks laten de boel gewoon doodbloeden je wordt er zo moe van dat je gewoon niet eens meer zin heb om te bellen calcenter en hoppa weer niks schande voor kpn jaren klant bij telfort en nu weer kpnĀ 

Ga je naar ziggo nog erger terug in de tijd niksĀ 

Ik weet het niet meer


Bedoel ik vanaf vanmorgen geen tv internet 13 30 half uur weer goed toen weer alles er uit en ook geen vidoeland geen moer maar betaal er wel voor nu zit ik al ruim 40 min in de wacht echt schofterigĀ 

Ik eis me muntjes terug per direkt ik ga ook alle instanties nu is het probleem voor leggen nu moeten ze maar is op hun werwijze gewezen worden en compeseren en niet 5 euro op nieuwe nota alles terug op me rekeningĀ 

Excuus en mensen die het zelfde ervaren laten met ze allen naar tv emailen dan kunnen we wat aan de arogantie van kpn doen dit kan en mag nietĀ 


Wat wil je bereiken? Waar liggen je problemen? Wat heb je zelf gedaan?

Wat denk je nou zelf met die rare antwoorden van je kom jij uit een ei of zo niet zo slap praten vriend


Wat wil je bereiken? Waar liggen je problemen? Wat heb je zelf gedaan?

Wat denk je nou zelf met die rare antwoorden van je kom jij uit een ei of zo niet zo slap praten vriend

Het zijn geen antwoorden maar vragen. Je uit je frustratie en dat mag natuurlijk. Wat wij op dit forum willen is helpen. Dat doen we graag maar willen dan wel weten wat er precies aan de hand is zodat we ook kunnen helpen. Maar goed...ik kom uit een ei en ben een vriend die slap praat.Ā 

Ā 

Succes verder.


HoiĀ @SledgehammerNLĀ 

Laten gaan is het beste.
Gezien zijnĀ visitekaartje op zijn rug.

Ā 


Hoi allemaal! Ik grijp hier even in. Frustratie uiten mag en is welkom hier, maar afreageren op andere klanten wordt niet geaccepteerd. De berichten die denigrerende of mogelijk kwetsende inhoud bevatten heb ik verwijderd.Ā Ā Daarnaast, om deĀ overzichtelijkheid en leesbaarheid van het topic te bewaken,Ā raad ik je aan om Ć©Ć©n en hetzelfde account te gebruiken in een topic.Ā 

Als je er voor open staat, dan denken we hier graag met je meeĀ @Ferry67/ ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹@Fer1967. klopt het dat je sinds 10 december 13.30uur geen diensten meer hebt? Is het inmiddels opgelost met een van mijn collega's? Laat het maar weten als we iets voor je kunnen betekenen.Ā 

Ik hoor graag.


Dank je @Lisa. Om deze ingreep had ik inderdaad gevraagd. Dat de reacties van mij ook verwijderd zijn begrijp ik dan ook. Maar ja..actie is reactie zullen we maar zeggen šŸ˜‰. Mijn doel was gewoon om te helpen zoals altijd.


Ik betaal 70 per maand maar niks werkt naar behorenĀ 

Ga je bellen na 30.min spreek je iemand en wordt afgepoeierd met kletspraat maar wel mensen laten betalen voor diensten die niet werken ben het zat

Schaden vergoeding 5 euro kom op zeg wil me maand premie terug niks 5 euro korting leef 2020 niet in de tijd van de postduif flikker op weer hele dag geen internet of tv BEN HET ZAT VAN KPN ANDERS MAAR OPROEP DOEN AAN KLANTEN KPN OM MAAND NIKS TE BETALENĀ 

EANT GEBEURD NIKS KWA OPLOSSINGEN MACHT SPELLETJES GROOT GELD IS DE BAAS IN DIT LAND KUNNEN ZICH ALLES VEROORLOVENĀ  REGEL JE ***** KPNĀ 

Ā 

Ā 

Allereerst: zet even de spellingscontrole aan. ā€˜Schaden vergoedingā€™?

Ten tweede: als je alle apparatuur gereset hebt en dergelijke, log even elders in op Mijn KPN om te kijken of je nog een factuurtje open hebt staan. Want als je niet betaalt, dan zetten ze natuurlijk ook de boel uitĀ :wink: