Skip to main content
Beantwoord

DigiD en Rabobank app werken niet of slecht

  • May 26, 2020
  • 4 reacties
  • 534 keer bekeken

Beide app werkten sinds enkele weken niet of slecht op Galaxy A6. Via de helpdesk van Digid de tip gekregen zonder WiFi te proberen.

Dat lukte perfect. Daarna WiFi weer ingeschakeld en ook dat gaat nu prima. Wat kan ik doen om dit in de toekomst te voorkomen?

Beste antwoord door Kornelis Leeuwarden

Het heeft zich nu 1 x voorgedaan. En ik heb geen 2e router. Vooralsnog werkt het op dit moment weer prima.  Bedankt voor de reacties.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Kornelis, welkom op het forum. 

Het lijkt erop dat de apps op dat moment geen verbinding hadden en weer verbinding kregen door het schakelen tussen WiFi en 4G. Ik heb dit heel af en toe bij de Rabo app, maar na het volledig afsluiten van de app werkt het wel goed zonder te moeten schakelen. Hoe vaak komt dit bij jou voor? 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 3, 2020

Bij mij werkt de rabo app ook nooit op de wifi. Maar ... ik gebruik een 2de eigen router waarop advertenties en malafide sites geblokkeerd worden. Mogenlijk word daarbij ook onbedoeld een adres geblokkeerd wat de rabo app gebruikt. Dus bij mij is het niet zo vreemd / verklaarbaar. Gebruikt u misschien ook zoiets op uw netwerk? Of pihole?


Het heeft zich nu 1 x voorgedaan. En ik heb geen 2e router. Vooralsnog werkt het op dit moment weer prima.  Bedankt voor de reacties.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Het heeft zich nu 1 x voorgedaan. En ik heb geen 2e router. Vooralsnog werkt het op dit moment weer prima.  Bedankt voor de reacties.

Dan zou ik me daar niet te druk om maken, het kan gebeuren.