Skip to main content

zodra ik DIGID wil activeren lukt dat niet. eZt ik de wifi op mijn telefoon (OPPO) uit dan kom ik via 4G netwerk wel op de DIGID 

Hey @MarcelElsloo, is het wel gelukt om je DigID te activeren via de mobiele verbinding? 

Kun je wat meer vertellen over wat er precies gebeurt als je het via wifi probeert?


Beste Erik, ik merk dat ik bij sommige apps geen verbinding via wifi krijg. Wel via het mobiele netwerk. Dus inderdaad lukt het me Digid te openen.
ik heb de beveiliging van KPN geactiveerd maar weet niet hoe ik dit kan omzeilen.


Dus, als ik het goed begrijp is het niet alleen de DigID app, maar zijn er meer die niet op internet willen als je wifi gebruikt. Maar wel als je op mobiele data zit. Welke apps zijn dit nog meer?

 

Ook heb je KPN Veilig op je telefoon geactiveerd. Dat zou niet de blokkerende factor moeten zijn. Maar om dat uit te sluiten is het wel handig om dat weer uit te zetten en te kijken of het daarna wel lukt.

Je kunt met je KPN ID inloggen op veilig.kpn.com. Daar kun je inzien op welke apparaten je allemaal KPN Veilig hebt staan en dit ook weer deactiveren. Op je telefoon kun je dan de KPN Veilig app verwijderen.


Bedankt voor de reactie. Inzie alleen niet hoe ik op mijn OPPO TELEFOON veilig KPN kan verwijderen. Waar kan ik dit doen?


Oppo is een Android toestel, probeer het dan eens via een van de twee methoden die hier beschreven worden.


Reageer