Skip to main content

Na 45 minuten aan de lijn bij jullie telefonische helpdesk ben ik na een doorschakeling naar de volgende desk en een wachtrij daar simpelweg eruit gegooid. Zeer teleurstellend! Daarom ddit bericht:

Ik ben een bestaande klant van KPN (zowel TV, Internet, vaste en mobiele telefonie). Zoals jullie ook communiceren kan ik daarbij voor 5 euro een Digitenne aansluiting nemen, alleen blijkt dat in de KPN systemen niet te kunnen (omdat ik een voormalige Telfort klant ben). De opties die mij geboden wordt zijn om m’n totale abonnement te wijzigen naar Hussel en dan Digitenne daarbij te pakken of een separaat Digitenne abonnement af te sluiten voor 18 euro/maand. In beide gevallen gaan mijn maandelijkse kosten fors omhoog.

Zoals je wellicht begrijpt is dit beide voor mij geen optie. Omdat de systemen van KPN het niet mogelijk maken moet ik als klant meer betalen dan nodig. Voor mij is Digitenne aantrekklijk omdat ik daarmee ook TV in ons vakantiehuisje heb. De KPN iTV-app is geen oplossing omdat deze via Google ChromeCast niet goed functioneert.

Graag hoor ik van jullie hoe een Digitenne aansluiting met mijn huidige abonnement gecombineerd kan worden onder de voorwaarden die KPN communiceert (5 euro voor de receiver, geen abonnementskosten). Indien dit niet mogelijk is hoor ik dat ook graag. In dat geval zal ik overstappen naar Ziggo, aangezien zij wel een goede oplossing hebben.

 

Hallo @gerbenwijbenga ,

Je geeft eigenlijk zelf al precies aan wat er mogelijk is en wat niet. 

Heb je al eens gedacht om in jouw vakantiehuisje alleen te kijken naar de NPO-zenders en de regionale omroep?  Dat kan namelijk helemaal gratis. 

 

 

 


Heb ik vanzelfsprekend over nagedacht. NPO 1/2/3 is niet voldoende. Issue is dat de KPN systemen bepaalde aanbiedingen voor een aantal klanten onmogelijk maken. Ik heb hierover 45 minuten gesproken met een helpdesk medewerker die mij tenslotte doorschakelde naar een collega om het te regelen. Na een paar minuten werd de verbinding verbroken.

Ik wacht nu dus even op een reactie van KPN.


Uiteraard is het zo dat ook jij gebruik moet kunnen maken van een extra Digitenne tv-ontvanger bij jouw pakket voor €5,00 zonder over te stappen naar een Hussel abonnement. Helaas is dit op dit moment nog niet ingeregeld voor oud-Telfort klanten.  Het is de bedoeling om dit de komende maanden weer mogelijk te maken.Â